Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office 365 Sharepoint teamsite verwijderd, nu 404 *

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:24
Ik heb sindskort Office365 bevalt prima, maar heb wat doms gedaan gok ik . Ik heb de gehele teamwebsite verwijdert waardoor ik deze niet meer kan toevoegen. Ik heb al diverse pogingen gedaan door achter mijn domiennaam behaalde sharepoint-mappen te benaderen maar heeft geen succes gehad.

Hoe kan ik zorgen dat mijn hele profiel gereset wordt? Wordt het profiel ook gereset als ik een DNS-server toevoeg, of moet ik op een of andere manier handmatig die sharepoint-site maken? Is het niet mogelijk om alles te wissen? Enige wat ik nu krijg is een 404 foutmelding...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Office 365 was vast niet fout in de oorlog, dus ik pas de topictitel 'Office 365 fout' een beetje aan.

Vreemd dat het bij een dergelijke dienst mogelijk is om de boel zoveel te slopen. Misschien het makkelijkste om MS te benaderen, je betaalt er voor.

Zie ook bijv. http://community.office365.com/en-us/f/154/t/898.aspx

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:24
Tjah, dan krijg je wat wazige Indiers aan de telefoon die na 5 minuten ophangen. Ik heb het nu geregeld dat het domein maar opgezegd wordt en een nieuw product moet nemen, wat blijkbaar de makkelijkste weg is :').