Goedendag,
Ik heb een alles-in-1 pakket bij Ziggo en dus ook telefonie. De telefonie gebruik ik op dit moment niet.
Daarom vroeg ik mij af of ik telefoongesprekken via mijn PC kan ontvangen. Nu weet ik dat dit niet mogelijk is via de internetlijn van Ziggo maar wat nu als ik een 56k modem in de PC steek waarmee ik de PC direct met de VoIP poort op het modem verbind?
Hieronder een schets zoals ik de situatie voor mij zie:

Het idee is dat de PC dan inkomende gesprekken doorschakelt naar mijn Skype account zodat ik ze op kan nemen waar ik ook ben en Skype tot mijn beschikking heb. Bijv. via de Skype app op mijn iPhone.
De vragen die ik hierbij heb zijn de volgende:
Ik heb een alles-in-1 pakket bij Ziggo en dus ook telefonie. De telefonie gebruik ik op dit moment niet.
Daarom vroeg ik mij af of ik telefoongesprekken via mijn PC kan ontvangen. Nu weet ik dat dit niet mogelijk is via de internetlijn van Ziggo maar wat nu als ik een 56k modem in de PC steek waarmee ik de PC direct met de VoIP poort op het modem verbind?
Hieronder een schets zoals ik de situatie voor mij zie:

Het idee is dat de PC dan inkomende gesprekken doorschakelt naar mijn Skype account zodat ik ze op kan nemen waar ik ook ben en Skype tot mijn beschikking heb. Bijv. via de Skype app op mijn iPhone.
De vragen die ik hierbij heb zijn de volgende:
- Is dit in eerste instantie mogelijk zoals ik het hier afgebeeld heb met de hardware die ik erbij vermeld?
- Zo ja, wat voor programmaatjes kunnen telefoongesprekken ontvangen? Is er een algemene zoekterm waarmee ik ze kan vinden?
- Is het op de een of andere manier mogelijk inkomende telefoongesprekken door te schakelen naar Skype? Met eventueel een 3rd party programma?