Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn tekst is wit... !?

Pagina: 1
Acties:
  • 360 views

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:35

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik was net een van mijn gemaakte topicstarts aan het updaten. Niks bijzonders gedaan eigenlijk. Een beetje tekst toegevoegd. Toen nog een plaatje en een youtube-filmpje met een aparte afmeting. Toen ik de boel verstuurde, omdat ik klaar was, was opeens alle tekst wit in deze topicstart, behalve de tekst die ik zelf een ander kleurtje gegeven had dmv een ubb-tag.

Geen idee hoe dit gebeurd is. Zover ik kan zien is mijn topiccode in orde. In zowel Firefox 4.0.1 als Internet explorer 8 weergeven het topic met witte tekst. Firefox 6.0.2 ook.

Topic waar het om gaat:
- Het 'Legend of Zelda' topic

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Dat komt van een update een tijd terug. Als de achtergrod van een tabel donker is word de text automagish wit, maar pas de volgende keer dat de post word geupdate.

Ik zal even kijken of ik het kan vinden.

Edit: [Forum] Tekst opeens wit? dus, ging zelfs over dezelfde topicreeks :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 23:03 ]

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Maar kan ik die tekst weer zwart krijgen met 1 simpele instelling of moet ik moeilijk gaan doen om alles zwart te krijgen, zoals het was?

edit: ah gevonden in dat topic. contrast=0 als attribuut meegeven dus aan die table.

Edit 2: Hmm... krijg die attribuut niet werkend. Althans de tekst blijft wit.

[ Voor 39% gewijzigd door Zerora op 14-09-2011 23:10 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het komt door deze regel ergens in het begin van je code:

code:
1
[td bgcolor=#2e5504 background=http://tweakers.net/ext/f/QtEuIKmbmE9EW0ywyRZRZxBu/full.jpg align=center valign=top]

Het wit is omdat hij wil contrasteren met de donkergroene achtergrondkleur, niet wetende dat de achtergrondplaatjes die verder gebruikt worden juist weer licht van achtergrond zijn.

Aan deze [td] contrast=0 toevoegen zou het probleem dus moeten oplossen :)

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat betreft het overerven van een table setting loopt al een topic: \[bug?] contrast=0 in [table] met bgcolor in [td] toch wit maar daar was het nog de vraag of het wenselijk was, volgens mij is dat dus net bevestigd :P Scheelt namelijk per [td] weer losse contrast=0 neerzetten waardoor er meer ruimte overblijft voor content in de tabel/TS

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

In dit geval gaat het maar om 1 overkoepelende td, dus dat is best te overzien. 'overerving' is wel iets waar ik naar wil kijken maar is niet bepaald triviaal.

Intentionally left blank

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt Crisp.
Het is nu weer in orde.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mooi :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.