[ADVIES] Goede videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• Elimat777
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
Hallo Tweakers,

Sinds kort ben ik weer lekker aan het gamen. Helaas begint mijn computer nu echt oud te worden en dat laat hij merken. Ik heb het advies gekregen om een complete nieuwe pc aan te schaffen of (bijna) alle onderdelen te vervangen.Het gaat in dit geval vooral om moederboard, ram, videokaart en processor.
Nou heb ik al nuttige info gevonden in de BBG, maar over de videokaart twijfel ik nog.
Die is namelijk 206 euro en dat vind ik behoorlijk wat geld.

Nou hoop ik dat iemand een goede videokaart weet die voornamelijk games als Assassins Creed Brotherhood en Sims 3 aankan. Het hoeft niet te draaien met 3D en ook niet met perfecte graphics, maar wel vlekkeloos.
Op dit moment hapert/laggt mijn spel te vaak.

Wie heeft er goede ervaringen met een bepaalde videokaart en weet ook uit ervaring dat die kaart goed werkt met AC Brotherhood en sims 3 spellen?

Alvast bedankt voor het advies!

ps: hopelijk staat mijn vraag op de goede plek.. Sorry als dat niet zo is, ik ben nog niet zo'n held met Tweakers en heb ook niet heel erg veel verstand van computers.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

• Elimat777
Kort maar krachtig! Bedankt :)

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Overigens ook handig is om op Anandtech te kijken. Kan je heel duidelijk zien wat de specs zijn van de videokaart die je gaat kopen.

• Elimat777
Dankje Beatboxx. Het probleem is dat ik uit de honderden videokaarten niet weet welke ik moet kiezen :p
Ik zal die site wel raadplegen als ik enkele gevonden heb om uit te kiezen.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je bent er al op gewezen door Beatboxx maar in het kort ben je hier op de verkeerde plek.
Je kunt je advies vinden in de BBG's :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.