Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows Service Monitoring/Controlling tool

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik hoop dat iemand een antwoord op mijn vraag heeft, aangezien ik dit wil gaan gebruiken voor het monitoren van belangrijke services op een server. Hiervoor heb ik een Service Monitoring applicatie nodig, deze applicatie moet 'alerts' kunnen geven als er een service stopt (denk aan een mail of derg.) en deze moet dan ook weer aan te zetten kunnen zijn. Het liefst natuurlijk een gratis applicatie, maar het mag tot 500 euro zijn.

Vast bedankt,

Gr Sonny

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Welkom bij GoT!

Misschien dat je de volgende keer even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Een simpele google zoektocht met woorden uit je eigen post geeft toch al een aantal suggesties. Wat heb je bekeken? Waarom voldoen deze niet aan je eisen?

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.