Beste tweakers,
Ik heb mijn boeken verkocht via internet. Hierbij heb ik al mijn boeken verzonden
via PostNL. De meesten hebben hun boeken ontvangen op één na.
Deze meneer beweert zijn boek niet te hebben ontvangen.Nu weet ik niet wat ik moet doen
want het lijkt me toch sterk dat hij zijn boek niet heeft ontvangen, maar het zou natuurlijk
kunnen dat PostNL een fout heeft gemaakt.
Ik heb uiteraard een mailtje terug gestuurd met een bijlage, ik heb het bonnetje gescand en naar
hem opgestuurd en nog gevraagd af te wachten tot morgen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen als die zijn boek niet ontvangt. Er is een betaalnummer dat ik kan bellen
maar dit heeft me al genoeg geld gekost. En er hangt aan die brief niet echt een referentie of iets aan.
Moet ik zijn geld maar gewoon teruggeven? Of niet? Of maybe 50/50 doen?
Kan ik aangeklaagd worden door deze meneer en nog meer geld kwijtraken?
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen
Ik kom al geld tekort en nu komt dit er ook nog bij.
Met vriendelijke groet,
Rockyeeful
Ik heb mijn boeken verkocht via internet. Hierbij heb ik al mijn boeken verzonden
via PostNL. De meesten hebben hun boeken ontvangen op één na.
Deze meneer beweert zijn boek niet te hebben ontvangen.Nu weet ik niet wat ik moet doen
want het lijkt me toch sterk dat hij zijn boek niet heeft ontvangen, maar het zou natuurlijk
kunnen dat PostNL een fout heeft gemaakt.
Ik heb uiteraard een mailtje terug gestuurd met een bijlage, ik heb het bonnetje gescand en naar
hem opgestuurd en nog gevraagd af te wachten tot morgen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen als die zijn boek niet ontvangt. Er is een betaalnummer dat ik kan bellen
maar dit heeft me al genoeg geld gekost. En er hangt aan die brief niet echt een referentie of iets aan.
Moet ik zijn geld maar gewoon teruggeven? Of niet? Of maybe 50/50 doen?
Kan ik aangeklaagd worden door deze meneer en nog meer geld kwijtraken?
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen
Met vriendelijke groet,
Rockyeeful