Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook onthoud instellingen niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem, waar ik zelf toch niet mee uitkom.
Deze gebruiker gebruikt de Taken functie in outlook elke dag, nu kun je instellen dat je alle vakken uitgevouwt wilt hebben of juist samengevouwen.

Dit kun je instellen bij Groeperen op ( Zie screenshot ).
Echter als we dit instellen en Outlook sluiten en opnieuw opstarten blijft alles uitgevouwt staan.
Heeft iemand ervaring met instellingen die niet worden vast gehouden.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/4022584.html

Ik hoor het graag, en alvast bedankt voor de reacties en moeite.

Gr
Robert

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

(wil je voortaan ook even in je titel vermelden om welke versie van Outlook het gaat? ;))

Instellingen worden ofwel opgeslagen in de registry of in de configuratiebestanden van Outlook. Heb je al met ProcesMonitor gekeken welke reg key of file wordt aangepast voor die instellingen (op een werkende PC)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Uit het screenshot blijkt dat het om Outlook 2007 gaat.

Weergave instellingen voor mappen worden niet opgeslagen in het Register of in een configuratiebestand, maar in de betreffende mailbox zelf.

Hoe dan ook;
Op het moment dat de optie ingesteld wordt en je terug gaat naar je taken map, wordt de instelling dan juist overgenomen?
Heb je de huidige weergave voor die map al gereset?
Als je een nieuwe weergave definiëert en deze toepast op de map, werkt het dan?

Betreft dit overigens een taken map in de eigen mailbox of in een Public Folder?
In het geval van het laatste; welke versie van Exchange gaat het hier om en is de map toegevoegd aan Favorieten?

[ Voor 17% gewijzigd door Roady81 op 16-09-2011 00:04 . Reden: vragen toegevoegd betreffende Public Folder ]

HowTo-Outlook | MSOutlook.info