nou, hier ff snel wat up-to-date foto's (Vers uit de webcam.. twee minuten geleden)
die ene uitstekende bout was nodig om ervoor te zorgen dat het blok langs 1 van de condensatoren stak (had ik die bout er verder ingedraaid, zou het niet meer gepast hebben)
de bouten zijn btw allemaal op maat gezaagd (custom made by ME) zodat ze precies aansluiten en zo ver mogelijk in het aluminium zitten (minder kans op lekage)
dit blok koelt dus 2 cpu's tegelijk (op mijn bp6)
ik heb hem nog niet getest, maar ga ervanuit dat 'ie waterdicht is...
er zijn nog wel wat problemen:
<nl>
• het pompje dat ik gekocht heb verliest zijn druk bij 50cm opvoerhoogte al.. dat is niet wat mij beloofd werd, en zeker niet genoeg, aangezien ik de pomp in een aparte behuizing onder mijn bigtower wilde plaatsen... de pomp moet dus weer terug naar de winkel en ik hoop maar dat ik daar een grotere mag uitzoeken...
• ik heb nog GEEN idee hoe ik dat MONSTER aan de CPU's vast ga zetten... aangezien de bouten aan de zijkant in de weg zitten voor de clipjes en deze het gewicht van dit blok toch nooit kunnen houden...
• ook leuk, de beide cpu's staan beide niet RECHT op het mobo, als ik het blok erop leg, zie je duidelijk dat er licht onder de beide core's doorkan, en dat betekent dat ze nauwelijks op het koelblok aansluiten.. mhz.. ik heb misschien een oplossing om ze wel te laten aansluiten, maar of dat lukt ?¿
• ik zoek nog een behuizing onder mijn bigtower (ongeveer hetzelfde als een minitower maar dan in het ZWART en een stuk GOEDKOPER, wel staal graag.. weet iemand een elkronica-zaak waar ik die kan krijgen?
</nl>
ik houd jullie allemaal op de hoogte van mijn voortgang... btw: HERMAN !!! wanneer kunnen wij Peltiers bij je kopen, en als mijn blok niet werkt.. hebbie dan nog 2 senfu waterblokken in voorraad..?? na dit avontuur (2 dagen sleutelen en bakken alu-splinters in je ogen, ondanks GOEDE bril) heb ik geen zin om het nog eens over te doen....