2 discs in Playstation 3

Pagina: 1
Acties:
  • 922 views

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Goedemiddag,

Mijn zoontje heeft enige tijd geleden 2 spellen in mijn Playstation 3 gestopt (de 40 gig versie uit 2006).
Kan dit op een 1 of andere manier gemaakt worden? Ik heb ondertussen geen garantie meer, die is al lang verlopen.

Alvast bedankt

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:01
http://www.answerbag.com/q_view/736165

Dun pincet wordt hier geroepen, of met nog een 3de cd in het slot 'wrotten' terwijl je op je eject knop drukt. Het schijnt dus goed te doen te zijn.

succes :)

discogs

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Je kunt de playstation zelf een disc uitlaten spugen door de aan/uit-knop aan de achter kant op uit te zetten, de eject knop in te houden en dan de knop weer aan te zetten. Echter als er 2 inzitten zal dat niet werken en zal het loopwerk open moeten denk ik.

edit: linkje van hierboven is positiever gelukkig! succes

[ Voor 10% gewijzigd door itons op 14-09-2011 13:04 ]

• Janet_
Bedankt! ik ga het vanavond even proberen met een Tweezerman. Ik heb zelf ook al geprobeerd om er 2 broodmessen in te steken maar ik het lukte niet om de discs er uit te halen.

[ Voor 19% gewijzigd door Janet_ op 14-09-2011 13:07 . Reden: aanvulling ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

let op dat je niet te hard met de pincet gaat knijpen want anders beschadig je de data laag op de CD en dan werkt die niet meer

39

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fietsbel schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:06:
let op dat je niet te hard met de pincet gaat knijpen want anders beschadig je de data laag op de CD en dan werkt die niet meer
Als de PS3 maar weer werkt. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Janet_
Het is gelukt! Ik hoefde niet eens met een pincet in de weer, ik heb een beetje geschud met de playstation en toen kwamen er 2! games uit en toen ik de playstation aanzette kwamen er nog 2 uit. De kleine man was dus nog stouter dan gedacht.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:01
Damn, 4 discs? Doet het apparaat het wel nog? En nu gauw een plankje hoger zetten dat ding ;)

discogs

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:23

Player1S

Probably out in the dark

loewie1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:33:
Damn, 4 discs? Doet het apparaat het wel nog? En nu gauw een plankje hoger zetten dat ding ;)
Of de discs niet laten slingeren maar netjes opbergen ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik heb een keer potloden, broodkorsten en puzzelstukjes uit mijn subwoofer zitten halen. Nog best lastig want mijn hand past er maar net in..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Oh god.... M'n vrouw is zwanger.... Is dit mijn voorbode.... arm playstationnetje van me :(

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mja ik 5 auto's

Maar er zit een vin in de baspijp dus ik krijg mijn hand er nooit in. en achter de baspijp zit mijn conus en de autotjes moet ej er dan over de conus met tangen enzo er uit vissen :(

Een colega had een pc met een missend klepje ergens, nou ik kan je vertelen dat er erg veel doorheen gaat

[ Voor 21% gewijzigd door Fish op 15-09-2011 09:51 ]

Iperf

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Voortaan die kids dus gewoon aan de ketting vastleggen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

tehsojiro schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:52:
Voortaan die kids dus gewoon aan de ketting vastleggen.
Ja en dan heb je een ketting in je ps3 zitten. dat is zeker wel lekker handig

Iperf

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33

Standeman

Prutser 1e klasse

theHoff schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:50:
Oh god.... M'n vrouw is zwanger.... Is dit mijn voorbode.... arm playstationnetje van me :(
:Y

Het hoort ook wel bij je huis kind-proof maken. Ga maar eens op je buik door je woonkamer heen. Overal waar je dan bij kan en enigzins op waarde schat moet je weg halen of goed hoog neerzetten. Reken er maar op dat die toekomstige kleine binnen 8 maanden precies weet hoe hij/zij de knoppen van je versterker er af moet trekken. ;(

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 22:04
Standeman schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:59:
[...]

:Y

Het hoort ook wel bij je huis kind-proof maken. Ga maar eens op je buik door je woonkamer heen. Overal waar je dan bij kan en enigzins op waarde schat moet je weg halen of goed hoog neerzetten. Reken er maar op dat die toekomstige kleine binnen 8 maanden precies weet hoe hij/zij de knoppen van je versterker er af moet trekken. ;(
En dan denk je dat je eindelijk alles veilig hebt opgeborgen en afgeschermd, gaan ze lopen en moet je alle hoeken gaan beveiligen, omdat ze anders een gat in hun hoofd kunnen vallen...
Kan iemand mij vertellen wat er daar na komt? Kan ik me alvast voorbereiden.

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-10 22:05
Nivado schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:05:
[...]

En dan denk je dat je eindelijk alles veilig hebt opgeborgen en afgeschermd, gaan ze lopen en moet je alle hoeken gaan beveiligen, omdat ze anders een gat in hun hoofd kunnen vallen...
Kan iemand mij vertellen wat er daar na komt? Kan ik me alvast voorbereiden.
je portemonnee de leeg geroofd gaat worden :Y)

Verwijderd

Daar zijn ze vanaf dag 1 al een meester in!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit gaat nergens meer over. Ik ben blij dat het probleem van de TS opgelost is, maar dit is de HK niet ;) Een slotje dus.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.