Goeden dag tweakers,
Ik heb afgelopen zomervakantie mijn aller eerste abonnement afgesloten.
Ik heb gekozen voor een HTC evo 3D en Vodafone als provider, ik heb dit contract nog net gesloten voor dat de prijsverhogingen werden door gevoerd.
Dit alles gedaan via de webwinkiel www.studentenmobiel.nl.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn aankoop,
ik heb een contract afgesloten voor 17,25 voor het eerste jaar en het 2e jaar 2x zo veel.
Wel zou er bij de eerste maand nog iets van 25 euro aansluitkosten bijkomen, wat ik geen probleem vind.
Maar! ik kreeg een week of 2 geleden mijn eerste rekening binnen, en daar stond het volgende op:
kosten abonnement: 26,05 EURO<<<<<<
kosten buiten bundel: 0,00 euro
overige kosten 25,00 euro
totaal: 51,05 (ex BTW) <<<<<<<
totaal iets rond de 55 a 60 eui
Ik dacht wat gebeurt hier nou!
Volgens mij heb ik een abonnement afgesloten voor 17,25 incl BTW, en dan nu in een keer dit?
Dus ik mailen naar Vodafone, na een WEEK<<<< krijg ik een mailtje terug:
Maar goed, ik dus mailen naar studenten mobiel krijg ik geen reactie!
Dus mijn vraag is aan jullie:
- Hoe komt het dat mijn "normale" abonnementskosten hoger zijn dan in het contract staat?
- Waarom moet ik over die abonnementskosten nog BTW betalen, volgens mij waren die prijzen incl btw?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!
William
Ik heb afgelopen zomervakantie mijn aller eerste abonnement afgesloten.
Ik heb gekozen voor een HTC evo 3D en Vodafone als provider, ik heb dit contract nog net gesloten voor dat de prijsverhogingen werden door gevoerd.
Dit alles gedaan via de webwinkiel www.studentenmobiel.nl.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn aankoop,
ik heb een contract afgesloten voor 17,25 voor het eerste jaar en het 2e jaar 2x zo veel.
Wel zou er bij de eerste maand nog iets van 25 euro aansluitkosten bijkomen, wat ik geen probleem vind.
Maar! ik kreeg een week of 2 geleden mijn eerste rekening binnen, en daar stond het volgende op:
kosten abonnement: 26,05 EURO<<<<<<
kosten buiten bundel: 0,00 euro
overige kosten 25,00 euro
totaal: 51,05 (ex BTW) <<<<<<<
totaal iets rond de 55 a 60 eui
Ik dacht wat gebeurt hier nou!
Volgens mij heb ik een abonnement afgesloten voor 17,25 incl BTW, en dan nu in een keer dit?
Dus ik mailen naar Vodafone, na een WEEK<<<< krijg ik een mailtje terug:
Ten eerste, gast wtf? een late reactie op mijn mail? mijn oma kan nog sneller een e-mail typen.Allereerst onze excuses voor onze late reactie op uw e-mail. Omdat het drukker is dan verwacht, is het ons niet gelukt om uw e-mail op tijd te beantwoorden.
Ik heb uw abonnement voor u gecontroleerd en ik kan geen korting terugvinden. Dit is heel vervelend omdat u aangeeft dat u hier wel recht op heeft.
Volgens onze gegevens is uw contract afgesloten bij een van onze dealers namelijk Kompas Telecommunicatie en niet via Vodafone rechtstreeks.
Aangezien wij geen inzicht hebben in het contract dat u bij hen heeft afgesloten, adviseer ik u om hiervoor contact op te nemen met dit verkooppunt.
Wij zijn namelijk niet op de hoogte van de afspraken die zijn gemaakt tussen u en het verkooppunt.
Maar goed, ik dus mailen naar studenten mobiel krijg ik geen reactie!
Dus mijn vraag is aan jullie:
- Hoe komt het dat mijn "normale" abonnementskosten hoger zijn dan in het contract staat?
- Waarom moet ik over die abonnementskosten nog BTW betalen, volgens mij waren die prijzen incl btw?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!
William