• DriftwoodSan
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-10-2015
Voor de zaak dien ik twee 15" laptops aan te schaffen. Wel te verstaan twee laptops binnen één merk/serie, maar met verschillende specs. Beide laptops krijgen een Crucial M4 64GB SSD.

De eerste laptop gaat dienen voor zakelijk gebruik en mag een kostprijs hebben van rond de 500,- zonder de SSD en eventuele 8GB mem. upgrade.
Deze laptop zal mee gaan naar klanten op locatie en vooral gebruikt worden als ondersteuning om pc- en netwerkproblemen op te lossen, een colorimeter te bedienen en licht photoshop CS5.5 werk.

De tweede laptop zal dienen als verhuur- en demo laptop. Een dedicated videokaart prefereert de voorkeur en dient krachtig genoeg te zijn om .MKV af te spelen; al dan niet in XBMC. Een lichte FPS of racegame moet ook kunnen. Samen met de Crucial M4 moet deze laptop een WOW-gevoel oproepen.

Voor nu heb ik de keuze laten vallen op 2 series, maar echt kiezen voor de ene of andere lukt me niet:
Probook 4520 (380M, Intel HD) en 4525 (P560, HD5470)
Aspire 5742G (370M, HD5470) en 5750G (2310M, GT520M)

Wat is wijsheid: Degelijkheid van een Probook of de specs van de Aspire?
Of zijn er betere oplossingen binnen het budget?

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Acer zou ik nooit voor zakelijk gebruik aanraden. Dit zijn puur consumenten laptops. Beide HP laptops zijn lichtelijke achterhaald kwa hardware.

Ik zou de volgende samsung aanraden:
pricewatch: Samsung NP300V3A-S02NL

Overigens is het niet toegestaan om losse topics voor elke vraag zoals deze aan te maken.

I don't hate you, I nothing you

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 20:02
Of kijk eens bij Dell.
De zakelijke lijn, Latitude of Vostro, zijn degelijke notebooks.
http://www.dell.com/nl/be...nlbsdt1&l=nl&s=bsd&~ck=mn

Deze leveren wij ook altijd aan onze klanten en de garantie afhandeling is altijd goed.

[ Voor 18% gewijzigd door jasiccama op 14-09-2011 16:50 ]