Toon posts:

reinstalleren black ops pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hai,
Ik heb een probleem , ik had black ops op mijn pc geinstalleerd toen is mijn pc gecrashed.
Nu heb ik mijn pc weer terug en wil ik black ops er weer op zetten maar dit lukt niet :(
ik krijg deze melding:

The product code you've entered has already been activated by an existing steam account
and therefor invalid. Your activation of Call of Duty black ops retail is not completed.

Betekend dit dat ik 50 euro in de prullenbak kan gooien of heeft iemand hier een oplossing voor.

Ik wacht met smart

Verwijderd

gewoon terug met steam downloaden

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:07
Je moet gewoon in je game library CoD BO aanklikken en rechtermuisknop op "install game" het opnieuw activeren van het spel is niet nodig. Mits je dus aangemeld bent met dezelfde steam account als waaronder je de game activeerde in de eerste plaats. :)

discogs

Verwijderd

Topicstarter
kan jij me uitleggen hoe dat moet?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

D4NG3R

kiwi

:)

Je start steam -> Gaat naar je Games libarary en doet wat Loewie zegt :+ .

Mocht je geen install game optie krijgen moet je even alle locale content verwijderen, dit doe je door met de rechtermuisknop op het spel te klikken en remove all local content te selecteren.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu in mijn steam account maar kan nergens de game library vinden

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

D4NG3R

kiwi

:)

Ik neem aan dat deze gewoon Bibliotheek heet mocht je de Nederlandse versie hebben.

Je zit toch wel in het programma steam, en niet op de website? Daar ga je niks vinden namelijk.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb m gevonden , heb de key ingetikt en krijg weer dezelfde melding (hij stond niet in mijn bieb)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 21:14

M2M

medicijnman

heb je de content wel weggemikt? Laat het anders doen door iemand die er meer kaas van gegeten heeft, of maak gebruik van de support knop van steam. Simpeler dan Danger en loewie kunnen wij het eigenlijk niet uitleggen.

-_-

Verwijderd

Topicstarter
k begrijp het helemaal, helaas heb ik nu een erg teleurgesteld kind, maar ja... k ga wel naar de support.

thx allemaal

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 16:51
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:46:
k begrijp het helemaal, helaas heb ik nu een erg teleurgesteld kind, maar ja... k ga wel naar de support.

thx allemaal
Je hoeft helemaal geen gamekey in te voeren, je moet gewoon op de steam account waarop de game al geregistreerd was de eerste keer, op de game klikken en dan op installeren. :)

Het is logisch dat de code registreren niet werkt omdat dat natuurlijk al eerder is gedaan, maar het is dus ook niet nodig om dat opnieuw te doen omdat het spel al op je account moet staan. ;)
Pagina: 1