Goed voorbeeld doet volgen.

Pagina: 1
Acties:

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:44
Het niveau bij tweakers is al jaren aan het dalen en het steeds groter wordende aantal trollen op het forum begint irritant te worden.

Zie de teksten van bijvoorbeeld:
\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000

Wellicht kunnen jullie dit stuk eens lezen en actie ondernemen, zodat tweakers en met name het forum nog wat op niveau blijft.

Operation Iron fist.
http://www.xda-developers...ist-is-now-in-full-force/

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:53

Standeman

Prutser 1e klasse

En waarom maak je dan geen topic-report aan in het topic? Dan wordt het over het algemeen vrij snel opgepakt door de aanwezige moderators.

Overigens vind ik het niveau op GoT nog steeds vrij hoog. Het is misschien wat gedaald omdat sinds 10 jaar geleden de userbase behoorlijk is gegroeid, maar zeker in vergelijking met andere fora vind ik dat we het helemaal niet slecht doen.

en je hebt dit topic in het verkeerde forum geopend, deze is voor de frontpage redactie.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als je wilt dat mijn CE collega's of ik actie ondernemen, is een Topic Report je beste keuze. Een DM zou ook nog kunnen, wanneer snel handelen noodzakelijk is.

Daarbij heb ik nu niets aan je link. Als ik die volg, kom ik op 'mijn' pagina 188 van dat topic, met berichten uit augustus 2011. Linken naar een reactie is veel duidelijker. :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Iron fist.... * zeef likes/ })

Los daarvan sluit ik me bij de collega's aan. Plaats even een TR en doet dat met een link naar de bewuste post. TR's zien moderators meteen een deze worden dan ook snel opgepakt.

In neem aan dat het hier om gaat : checkdiz in "\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000" Ik zou daar zelf ook liever een apart topic voor zien waar alle acties en speciale aanbiedingen in staan. We hebben nu eenmaal veel te veel grote topics waar alles maar ingekieperd wordt. Door aparte topics te maken die je met tags weer aan elkaar kunt koppelen hou je de informatie overzichtelijk in aparte topics.

[ Voor 50% gewijzigd door zeef op 14-09-2011 09:42 ]