"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
The devil is in the details.
edit: Gecheckt, ik weet het zeker
[ Voor 25% gewijzigd door Ozzie op 14-09-2011 00:12 ]
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Andere computer is niet nodig: je kunt je browser gedeeltelijk buiten het scherm laten vallen en vervolgens uitrekken.Ozzie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:08:
Ik alleen geen andere computer ter beschikking om dat te controleren.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik schop hem dan ook even over de schutting.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Browsers met een viewport van minder dan ~1100 pixels in de breedte.Touchdomex schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:06:
Welke browsers gaat het om bij mensen?
http://tweakers.net/Daarnaast hoe kom ik bij dit scherm want ik heb er geen last van maar kan het ook niet terug vindenWil het namelijk wel testen
[ Voor 3% gewijzigd door 8088 op 14-09-2011 16:26 ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?