Tactic3D Sigma

Pagina: 1
Acties:

• Vince1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik heb sinds kort de Tactic3D Sigma, nu wil ik deze graag in combinatie met me xbox 360 gebruiken.
Helaas werkt dit niet, nu vraag ik me af of het wel werkt door:
Deze spullen te kopen en het hiermee aan te sluiten:

Inhoud van de verpakking
Sound Blaster Tactic3D Sigma-headset (kabellengte 1,2 m)
Sound Blaster Tactic360 In-line stereoversterker (kabellengte 3,5 m)
RCA-kabel voor aansluiting van Xbox 360 op tv en Sound Blaster Tactic360 Sigma (kabellengte 0,7 m)
2,5 mm stereokabel voor microfoonchat via Xbox 360-controller - lengte van 0,78 m

link
link

De headset heb ik dan al, dus door een In-line stereoversterker, RCA-kabel en een 2,5 mm stereokabel.

Denken jullie dat het het proberen waard is of dat het kansloos is?

En waar zou ik deze spullen kunnen kopen, bij kabeltje.com? Want ik zou me god niet weten waar ik de in-line stereoversterker oid kan vinden.

Alvast bedankt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Headset met het verloopstukje op de RCA kabel en dan op de standaard A/V out van de Xbox360? Of als je met HDMI werkt direct op je televisie aansluiten?

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-01 12:49

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

alex3305 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:10:
Headset met het verloopstukje op de RCA kabel en dan op de standaard A/V out van de Xbox360? Of als je met HDMI werkt direct op je televisie aansluiten?
Gaat dan de microfoon functie ook nog werken? Ik zat namelijk hetzelfde te denken alleen weet ik niet of de microfoon functie dan nog wel gaat werken.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
KingTenteehje schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:18:
[...]

Gaat dan de microfoon functie ook nog werken? Ik zat namelijk hetzelfde te denken alleen weet ik niet of de microfoon functie dan nog wel gaat werken.
Ik heb het even opgezocht voor de TS, en het staat uiteindelijk gewoon op de Creative site en het zal me niet verbazen als het ook in de handleiding zal staan. Creative - How to Setup Sound Blaster Tactic360 to Xbox 360. Zoeken was dus alweer geen overbodige luxe geweest.

• Vince1
Dat is de Tactic360 niet de Tactic3D, zat eerst ook met die naamsverwarring.

[ Voor 4% gewijzigd door Vince1 op 14-09-2011 00:25 ]

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-01 12:49

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Vince1 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:23:
Dat is de Tactic360 niet de Tactic3D, zat eerst ook met die naamsverwarring.
Zoals Alex3305 al aangeeft in zijn post is het wellicht goed om eens goed naar de link te kijken welke hij doorstuurt. Daar staat namelijk een schema hoe je het moet doen. Je noemt in de eerste post al de Tactic360, deze staat ook gewoon in het schema.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Vince1
Oja, snap hem nu. Zal er morgen ff goed naar kijken. Bedankt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak...

Headsets zijn audiodevices. Vragen over Audio & HiFi horen daar.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1