Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
kan eigenlijk geen topic vinden over deze telefoon. zit eraan te denken om deze te halen. waarom? hij is een stuk goedkoper dan de galaxy s2 en heeft toch een snelle processor en heel belangrijk... een hoge capaciteit accu.

mensen die ervaring hebben met dit toestel? enige dat ik al minpunt kan vinden is dat er geen flitser op zit. voor wat betreft dual core maakt denk niet heel veel uit. zit een 1,4 ghz in

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik heb hem sinds gisteren, (Galaxy S Plus) is het trouwens. In vergelijking met de S2 heeft ie ook een minder groot scherm, lagere resolutie, minder opslag, 5mp camera i.p.v. 8 en hij kan niet opnemen in 1080p. Er zullen vast meer verschillen zijn, maar deze sprongen mij het meest in het hoog. Het prijsverschil met de S2 was voor mij echter te groot. De S Plus bevalt tot nu toe echter prima, de processor is snel zat. Een dualcore zal natuurlijk beter zijn, maar ik mis het niet. Goed scherm, fijne software, ik kan hem je zonder meer aanraden. Tenzij je een flitser wilt natuurlijk. Zoek anders eens wat reviews op, de meeste zijn behoorlijk positief.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel voor je reactie. hd opnemen hoeft voor mij niet zo. denk dat het scherm al goed genoeg is voor de meeste zaken. apps lopen volgens mij allemaal net zo soepel als op de dual core.

heb wat reviews gezien en die zijn allemaal erg positief. zeker ook over de battery life. kleiner scherm vind ik alleen maar positief. 4,3 is op zich best groot

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ja hoor, het scherm is in principe al groot genoeg. En ik ben erg onder in de indruk van AMOLED. Daarnaast heb ik nog geen enkel moment gehad waar ik verlangde naar een dual core processor.

Loop anders eens naar een Hi - winkel of iets dergelijks, er is daar vast wel eentje die je kunt uitproberen. Ik ben in ieder geval blij dat ik het geld heb bespaard dat ik anders kwijt was geweest voor de S2.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:58

woutur

Klauwtjes uit!

Tja, volgens mij kan een single core sneller zijn dan een dual core voor bepaalde taken als de single op een hogere kloksnelheid loopt. Het tegendeel is dan weer waar voor dual cores: neem Samsungs browser. Die is geoptimaliseerd voor een dual core en zal daar goed snel zijn.

Verder vind ik dit model, samen met de nog uit te komen Galaxy W een mooi tussenmodel voor mensen die graag de mobiel in hun broekzak dragen. Scherm is aan de ene kant groot genoeg, en aan de andere kant is het toestel niet te groot om het draaggemak te verkleinen.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.