Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Welke vrij verkrijgbare opensource ecommerce-pakketten heb je al geprobeerd en wat lukte er precies niet? Veel succes trouwens met ondernemen als je niet wil investeren en ook niet uit de gratis oplossingen komt.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Misschien kun je het beste beginnen met de volgende dingen
- Kamer Van Koophandel
- alles rondom belastingen
Daarnaast zou je kunnen kijken naar de volgende dingen
- HTML
- CSS
- PHP
- Mysql
- Kamer Van Koophandel
- alles rondom belastingen
- HTML
- CSS
- PHP
- Mysql
@Gizz; ik heb de yahoo tool geprobeerd, derest was allemaal online en gekoppeld aan een ander domein.
@ExploitSolo; kamer van koophandel dacht ik al aan, en gaat ook gebeuren (weet niet wanneer).
is dat erg moeilijk, dat html css php en mysql?
@ExploitSolo; kamer van koophandel dacht ik al aan, en gaat ook gebeuren (weet niet wanneer).
is dat erg moeilijk, dat html css php en mysql?
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Wat een briljante "gratis" oplossing is (hij wordt meegeleverd met windows) is : Notepad.exe
100% vrijheid, nooit meer tegen beperkingen van een pakket aanlopen dat oud is en niet de nieuwste standaarden ondersteunt. Je kan er actionscript (/flash) / javascript / java / C# / html / css / php / ruby on rails etc. etc. allemaal in maken.
Je wordt ook niet gelijk overladen met 10.000'en buttons etc waarvan je niet weet wat wat doet. Alles is overzichtelijk en duidelijk ingedeeld...
100% vrijheid, nooit meer tegen beperkingen van een pakket aanlopen dat oud is en niet de nieuwste standaarden ondersteunt. Je kan er actionscript (/flash) / javascript / java / C# / html / css / php / ruby on rails etc. etc. allemaal in maken.
Je wordt ook niet gelijk overladen met 10.000'en buttons etc waarvan je niet weet wat wat doet. Alles is overzichtelijk en duidelijk ingedeeld...
En dan? Een webshop maken from scratch is geen sinecure, al helemaal niet als je zelfs geen of weinig ervaring hebt met de bovenstaande zaken.ExploitSolo schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:26:
- HTML
- CSS
- PHP
- Mysql
Doe jezelf en je klanten een enorme lol, zoek een kant-en-klaar oplossing. Er zijn er genoeg. Anders ben je binnen de kortste keren de zoveelste vermelding in het zwartboek datalekken - of erger.
Als ik op 'opensource ecommerce' google krijg ik o.a.:auto660 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:28:
@Gizz; ik heb de yahoo tool geprobeerd, derest was allemaal online en gekoppeld aan een ander domein.
http://www.oscommerce.nl/
http://www.tripwiremagazi...-ecommerce-platforms.html
Wikipedia: List of free and open source eCommerce software
Binnen een paar seconden gevonden. Voldoen deze niet? Waar heb je überhaupt zelf op gezocht als je alleen bij Yahoo uitkomt?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Juist ja. We hebben het in de Devschuur over het programmeren zelf. Welk kant en klaar pakket je moet gebruiken moet je echt zelf uitzoeken, in ieder geval tot het punt dat je wat ervaringen zoekt wat je shortlist zou kunnen beïnvloeden. Op deze manier laat je ons gewoon het zoekwerk doen, waar we geen zin in hebben. Wat eigen inzet zou je niet misstaan, dat ga je als ondernemer ook nodig hebben.
Zie Devschuur® Beleid - Waar vind ik ... ? en Het algemeen beleid #quickstart
Zie Devschuur® Beleid - Waar vind ik ... ? en Het algemeen beleid #quickstart
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()