edit
[ Voor 105% gewijzigd door alwaysleft op 21-09-2011 14:57 ]
[ Voor 105% gewijzigd door alwaysleft op 21-09-2011 14:57 ]
[ Voor 101% gewijzigd door alwaysleft op 21-09-2011 14:58 ]
Ik heb vorige week een nieuw Voda-abo afgesloten (smart-100) en daarin zit ook gewoon gratis onbeperkt smsen.alwaysleft schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:07:
Kennis van mij werkt bij Vodafone en wist me te vertellen dat alle Iphone abonnementen op de schop gaan.
Zo gaan ze qua data op de huidige bel sms web bundels lijken. Dus minder data voor hetzelfde geld als nu.
Tevens gaan er weer nieuwe bel sms web bundels komen waar in onder andere onbeperkt smsen bijkomt
Toch leuk om dit nieuws even met jullie te delen.
Ingangsdatum is 15 december van alle nieuwe abonnementen.
Hoe zit het met zakelijke abo's? Nu krijg je daar ook nog lekker veel data (1GB behalve bij het instap-abo) waardoor ze voor veel mensen misschien goedkoper zijn dan veel particuliere abo's. Ben benieuwd hoe ze dat gaan veranderen en of hier ook een "smart" variant bij komt, en zo ja, wat dat dan moet kosten (en of het ook sim-only verkrijgbaar is, itt de huidige bsw-smartbundels voor particulieren).alwaysleft schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:13:
[...]
Ja. Heb het in de systemen van vodafone kunnen zien bij mijn kennis in de vodafone winkel. Tevens komen er iphone smart abo's speciaal voor de iphone 5. (vergelijkbaar met de huidige smart abo's)
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
inderdaadExirion schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:03:
Bottom line: het wordt allemaal schofterig duur en we gaan gewoon terug naar prijzen uit de jaren '90. Ongelooflijk en typisch Nederlands, dit soort praktijken.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq