Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

newsleecher op ssd ?

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• linp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-11 23:09
mijn huidige opzet zonder ssd is: temp Map staat op 1 TB Schijf, de download map staat op een wd Black edition 640,uitpakken gebeurt op een derde schijf.
morgen krijg ik een nieuwe SSD, waar ik Windows zeven Op ga zetten.
heeft het zin om mijn huidige indeling te veranderen? Bijvoorbeeld de downloadmap op de SSD onderbrengen?
Mocht iemand hier ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag.

Newsleecher 3.9 final
ASRock P43Twins1600
Core 2 Quad Q6600
4 gb ram

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan jij sneller downloaden dan je hardeschijf aan kan? Zo niet dan zou ik het mooi niet doen. Je SSD zal al dat geschrijf ook niet leuk vinden terwijl je hardeschijf daar om lacht.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 19:01

mace

Sapere Aude

Met hem ^^

Je haalt 0% winst door je newsreader op je SSD te laten schrijven, en je SSD slijt er alleen harder door.

Ook is opslagruimte op een SSD relatief behoorlijk beperkt, 96GB is echt niet veel als je ook spellen enzo er op wilt zetten.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:23

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Tsurany schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:27:
Kan jij sneller downloaden dan je hardeschijf aan kan?
Downloaden is 1 ding, repairen en extracten (bij gebruik van nieuwsgroepen) kost gewoon veel disk I/O (zeker repairen) Ik ben het dus niet helemaal met je eens.

Maar goed, dat is allemaal heel simpel te testen. Topicstarter kan gewoon dezelfde dvd/iso/whatever twee keer downloaden. 1x met de huidige config, 1x met de "nieuwe" config. Kijk wat sneller gaat, bepaal of dit qua ruimte op de ssd uitkan en klaar.

Het zal een beetje afhankelijk zijn van wat en hoe er gedownload wordt, maar dat wordt niet vermeld in de topicstart. Voor de rest heeft topicstarter denk ik wel genoeg info om zijn testjes mee uit te voeren.

Slotje dan maar.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.