Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies gevraagt mbt behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

• haaswijk1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-12-2023
Hallo allemaal,

ik ben van plan om mijn standaard micro ATX-kast te vervangen ivm warmteproblemen en geluidsoverlast. Wanneer ik spellen als CoD Black Ops of Starcraft 2 draai op een fatsoenlijke resolutie wordt m'n PC extreem warm en valt regelmatig helemaal uit tijdens een spel. De kast maakt ook zeer veel lawaai in idle-stand.

Ik zoek dus een koele maar vooral ook stille behuizing voor de volgende hardware:

Mobo: ASRock H55M-GE
CPU: Intel i5 650 @ 3,2 Ghz
RAM: 4 Gb
VGA: Radeon HD 4850
HDD: Samsung 2 Tb SATA-2

Er is niets overgeklokt. Heeft iemand goede suggesties voor een degelijke behuizing?

Alvast bedank!

• haaswijk1
Bedankt voor de suggesties. Iemand toevallig ervaring met de Cooler Master Silencio 550?

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-11 20:27

Ravefiend

Carpe diem!

Je vermeld niet welke micro-ATX kast je nu hebt, maar misschien is het al voldoende als je een extra intake fan er bij monteert zodat er meer airflow in je kast ontstaat?

• haaswijk1
Ravefiend schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:25:
Je vermeld niet welke micro-ATX kast je nu hebt, maar misschien is het al voldoende als je een extra intake fan er bij monteert zodat er meer airflow in je kast ontstaat?
Ik heb geen idee wat voor merk of model behuizing ik nu heb. Helaas is er geen plaats voor een extra fan aangezien de kast zeer compact is.

• Roggel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
haaswijk1 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:21:
Bedankt voor de suggesties. Iemand toevallig ervaring met de Cooler Master Silencio 550?
Ik niet, maar er staat wel uitgebreide review op Tweakers. Deze komt helaas niet zo heel goed uit de test. Ik heb het idee dat zgn. 'stille' behuizingen niet bepaald koel zijn. Waarom overweeg je om voor deze kast te kiezen?

[ Voor 4% gewijzigd door Roggel op 13-09-2011 21:45 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb geen idee wat voor merk of model behuizing ik nu heb. Helaas is er geen plaats voor een extra fan aangezien de kast zeer compact is.
GoT is geen helpdesk, al helemaal geen helpdesk waar je een vraag kunt neerplempen zonder eigen inzet.

Je geeft hier - ook na expliciet verzoek - geen specs mbt huidige situatie (geen idee? uitzoeken!), je geeft niet aan waar en hoe je zelf gezocht hebt, wat je vond (links) en waarom je daar specifiek bij gekomen bent.

Verder zoek je op GoT ervaringen met de search, niet in een eigen topic.

Wegens zelf geen moeite doen gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.