Mijn speakers hebben het begeven dus tijd voor nieuwe! Ik heb hier een akai versterker staan met 2x35w en 8-16ohm en zit in een kleine ruimte (2,7 x 3,5m). Veel ruimte heb ik niet dus ze moeten compact zijn! Ik wil +/- 100 euro uitgeven.
Mijn oog viel gelijk op deze:
----------------------------------------------------------------------------------------------

specs:
Heco victa 201
Afm.: (b x h x d) 165 x 265 x 230 mm
Max. belastbaarheid (muziek): 100 W
Sinus: 60 W
Frequentiebereik: 36 - 38.000 Hz
Impedantie: 4 - 8 Ω
Geluidsniveau: 89 dB
min/max aanbevolen vermogen: 20/100watt
Gewicht: 3,2 kg
----------------------------------------------------------------------------------------------
Nu kan ik ook deze op de kop tikken voor 100 euro (gebruikt uiteraard, 4 jaar oud maar topstaat):

Heco concerto b15
specs:
Afm.: (b x h x d) 180 x 310 x 295 mm
Max. belastbaarheid (muziek): 160 W
Sinus: 100 W
Frequentiebereik: 33-45000 Hz
Impedantie: 8 Ω
Geluidsniveau: 90 dB
min/max aanbevolen vermogen: 30/160watt
Gewicht: 4,4 kg
Natuurlijk aanzienlijk beter (toch?) maar ga ik dat drastisch merken in zo'n kleine omgeving + mijn versterker? Heb er niet zo heel erg veel verstand van!
Als iemand andere suggesties heeft, GRAAG!
Ps. ik ben een bass-liefhebber!
Mijn oog viel gelijk op deze:

specs:
Heco victa 201
Afm.: (b x h x d) 165 x 265 x 230 mm
Max. belastbaarheid (muziek): 100 W
Sinus: 60 W
Frequentiebereik: 36 - 38.000 Hz
Impedantie: 4 - 8 Ω
Geluidsniveau: 89 dB
min/max aanbevolen vermogen: 20/100watt
Gewicht: 3,2 kg
Nu kan ik ook deze op de kop tikken voor 100 euro (gebruikt uiteraard, 4 jaar oud maar topstaat):

Heco concerto b15
specs:
Afm.: (b x h x d) 180 x 310 x 295 mm
Max. belastbaarheid (muziek): 160 W
Sinus: 100 W
Frequentiebereik: 33-45000 Hz
Impedantie: 8 Ω
Geluidsniveau: 90 dB
min/max aanbevolen vermogen: 30/160watt
Gewicht: 4,4 kg
Natuurlijk aanzienlijk beter (toch?) maar ga ik dat drastisch merken in zo'n kleine omgeving + mijn versterker? Heb er niet zo heel erg veel verstand van!
Als iemand andere suggesties heeft, GRAAG!
Ps. ik ben een bass-liefhebber!