Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop loopt steeds kort vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn laptop, namelijk dat hij heel vaak kort vastloopt. Het beeld loopt vast, maar ook het geluid en dit duurt dan ongeveer een minuut. Ik heb al een virusscan en een malware scan uitgevoerd, maar deze gaven geen problemen aan.
Heeft iemand een idee waar het aan kan leggen en hoe dit eventueel kan worden opgelost?

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Klinkt als een warmteprobleem. Heb je 'm al stofvrij gemaakt? En kijk even naar je temps met speedfan ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Heb 'm niet stofvrij gemaakt nee.
Speedfan geeft het volgende aan:
HD0: 37C
Temp1: 55C
Core 0: 47C
Core 1: 47C

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 18:47
Houd eens een tijdje het taakbeheer open, misschien dat een programma zo nu en dan 100% cpu-tijd trekt

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Temperaturen zien er vrij normaal uit. Dan kan het aan veel verschillende dingen liggen. Ik zou beginnen met memtest te draaien. Verder kan je je harde schijf controleren met een diagnosetooltje. Als je laptop een aparte videokaart heeft zou het ook daar nog aan kunnen liggen. Neem even de troubleshooter door. Daarin staat alles uitgelegd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een tijde de taakbeheer open gehouden, maar sindsdien is het niet meer gebeurt. Had wel nog even de stofzuiger op alle openingen gehouden dus misschien dat het daardoor opgelost is..

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag wel weer een aantal keertjes vastgelopen, kan het misschien door het internet komen? Heb sinds kort een nieuwe router, maar ik ben wel de enige die er last van heeft

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:25
[b]garmin schreef op woensdag 14 september 2011 @ 07:55 Had wel nog even de stofzuiger op alle openingen gehouden dus misschien dat het daardoor opgelost is..
Dan zal hij binnenkort wel herrie gaan maken.

Ben je toevallig een Firefox gebruiker of heb je een SSD?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik ben een Chrome gebruiker en heb geen SSD
Pagina: 1