Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Beste,

We hebben hier een ap van H3c WA2612 AGN en een hp procurve voor de voeding van de ap.
Nu moeten we volgens de handleiding hyperterminal gebruiken om de instellingen te veranderen van de ap. Deze zend namelijk geen wifi uit.
Iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:09
Nee, geen ervaring.
Maar wat is je vraag nu concreet ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluit het aan, zoek bijbehorende documentatie en freaken maar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Ik geraak niet via de hyper terminal op de accespoint..
Ik moet dus gebruik maken van de serialpoort daar een lan kabel op aan sluiten en dan op de console ingang van de accespoint.
op de ethernet word dan een lan kabel van de PoE uitgang van de ProCurve gestoken. en En op de procurve heb ik dan nog een kabel die aangesloten is op een dir 655 router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitse H
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:16
Je zult de kabel goed moeten aansluiten en vervolgens binnen HyperTerminal ( ik geef zelf eerder de voorkeur aan Putty ) het COM-poortnummer opgeven. Vervolgens kun je dan via commandline instellingen aanpassen.

[ Voor 17% gewijzigd door Jitse H op 13-09-2011 20:10 ]

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 11:26
Als je het AP aansluit op een PoE enabled switchport, gaan er an een lampje branden op het AP (of geeft het een ander teken van leven?)

Kijk in de handleiding ook even goed na wat voor kabel je juist nodig hebt, sommige merken gebruiken een DB9-to-8P8C converter met een straight kabel, cisco gebruikt een rollover en ik heb er zelfs al gezien die een crossover gebruiken.

En last but not least kijk ook even na of je de juiste COM poort gebruikt en of je die op de juiste speed hebt ingesteld

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:12

Predator

Suffers from split brain

Test anders eerst eens je seriële verbinding op je lappie met iets waarvan je weet wat werkt ...
Kwestie dat je dan tenminste weet dat dit gedeelde op orde staat.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik verplaats dit topic van PNS - > NT
Zo spannend is een accespoint ook weer niet :-)

If it ain't broken, tweak it!

• Gaisor
Ja dat is zeker, De kabels werken, de seriele omvormer ook. En de ap geeft teken van leven.
We zijn namelijk vorig jaar al eens in de ap geraakt.
Ik ga morgen eens kijken met putty .

Ik hou jullie op de hoogte!, bedankt alvast

• Gaisor
Ik ben er ondertussen in geslaagd om via putty in de ap te geraken, ik kan nie via telnet het toestel instellen echter heb ik nu weer een probleem, veel commando's die ik nodig heb worden niet herkend ..? Iemand die weet wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Ik ben er in geslaagd dit toestel volledig te configureren. Bedankt voor de tip 'Putty' te gebruiken!
Groeten Gijsen
Pagina: 1