Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Inloggen op Tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 1.005 views

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nadat ik vandaag de melding kreeg dat mijn wachtwoord zwak was en heb aangepast kan ik weer niet inloggen onder mijn naam. Verwacht dat het dezelfde bug is die ik eerst ook al had, aangezien ik wel met mijn email adres kan inloggen.
[Bug] Inloggen op Tweakers

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 15:19

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Kun je ze ook niet helemaal kwalijk nemen, speciale karakters in je gebruikersnaam is bij veel sites niet toegestaan mede omdat je dan tegen dit soort problemen aan loopt. Misschien een username verandering aanvragen?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb inmiddels de JS encryptie voor de loginpagina uitgeschakeld indien deze via https wordt aangevraagd; dat zou dit probleem ook moeten oplossen :)

Intentionally left blank

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik neem ook niemand iets kwalijk, meld het alleen als een bug zijnde...

Inmiddels werkt het weer zonder problemen. Toppie

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:25
kon met mijn nieuwe wachtwoord ook niet inloggen net, na een ww reset lukte het wel weer, ga zo weer proberen deze te veranderen.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Laat ons even weten of dat gelukt is :)

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Op mijn laptop niks aan de hand, maar met mijn telefoon (Android, Opera Mobile) ongeldige username/ww error sinds wachtwoord aangepast te hebben. Email als username geeft ook die fout.

Heeft dat hiermee te maken?

edit: na de zoveelste poging met email als username werkt het.

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 13-09-2011 22:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:50:
Op mijn laptop niks aan de hand, maar met mijn telefoon (Opera Mobile) ongeldige username/ww error sinds wachtwoord aangepast te hebben. Email als username geeft ook die fout.

Heeft dat hiermee te maken?

edit: na de zoveelste poging met email als username werkt het.
Bij Eppo © ging het echt fout door het ©-teken en een probleem met de javascript RSA-encryptie - ik dacht dat eerder gefixed te hebben maar blijkbaar zit het nog iets dieper. Dat probleem is nu opgelost doordat de https-variant van de login pagina deze javascript encryptie natuurlijk niet meer nodig heeft.

Dat lijkt in jouw geval dus in ieder geval het probleem niet te kunnen verklaren.

Intentionally left blank

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb mijn (sterke ;)) wachtwoord nooit gewijzigd, maar sinds deze week kom ik met mijn shortcut naar MyReact niet meet op de inlogpagina - waar mijn gegevens al ingevuld staan (wachtwoord bewaard in FF).

Dat is zowel op FF (MacOSX 10.6) als op mijn iPhone het geval.

Wat is er veranderd?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ramzzz schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:37:
Ik heb mijn (sterke ;)) wachtwoord nooit gewijzigd, maar sinds deze week kom ik met mijn shortcut naar MyReact niet meet op de inlogpagina - waar mijn gegevens al ingevuld staan (wachtwoord bewaard in FF).

Dat is zowel op FF (MacOSX 10.6) als op mijn iPhone het geval.

Wat is er veranderd?
De link; het is nu https://secure.tweakers.net/my.tnet/login ;)

Intentionally left blank

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-11 08:15
Bij mij werkt het ook niet echt soepel meer.
Sinds de wijziging naar HTTPS kreeg ik helemaal geen gebruikersnaam en wachtwoord te zien (die in FF staan opgeslagen). Nu komen ze wel in de desbetreffende velden te staan maar krijg ik bij het inloggen een ongeldige gebruikersnaam / wachtwoord combinatie.
Voer ik nu handmatig precies hetzelfde wachtwoord in (echt gecontroleerd, en nogmaals gecontroleerd dat het hetzelfde is) dan wordt het wachtwoord wel geaccepteerd.
Iemand een idee waardoor dit komt? Best vervelend zo :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Tommy_G schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:13:
Bij mij werkt het ook niet echt soepel meer.
Sinds de wijziging naar HTTPS kreeg ik helemaal geen gebruikersnaam en wachtwoord te zien (die in FF staan opgeslagen).
Zie boven; de url voor het inloggen is veranderd, vandaar dat Firefox die associatie niet meer maakt.
Nu komen ze wel in de desbetreffende velden te staan maar krijg ik bij het inloggen een ongeldige gebruikersnaam / wachtwoord combinatie.
Voer ik nu handmatig precies hetzelfde wachtwoord in (echt gecontroleerd, en nogmaals gecontroleerd dat het hetzelfde is) dan wordt het wachtwoord wel geaccepteerd.
Iemand een idee waardoor dit komt? Best vervelend zo :)
Dat is een wat ongelukkige melding want de oorzaak is waarschijnlijk toch technisch van aard. We zijn daar al mee bezig :)

Intentionally left blank

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10 14:10
Crisp, is er al iets bekend?

Ik kan namelijk ook niet meer goed inloggen. De eerste keer zegt hij dat het wachtwoord fout is, probeer ik het daarna opnieuw dan logt hij wel in (precies hetzelfde wachtwoord). Als ik daarna naar de frontpage ga dan zie ik rechtsboven weer INLOGGEN staan.

Kan het zijn dat dit door mijn gebruikersnaam komt (omdat er speciale tekens inzitten)? Zo ja, dan ga ik denk een verzoek voor een nieuwe gebruikersnaam indienen ;)

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jij hebt toch helemaal geen speciale tekens in je naam :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Trumpske
Klopt, stom van me.. :X Die cijfers horen helemaal niet bij speciale tekens...
Maar dan hou ik nog steeds het probleem dat ik niet kan inloggen..

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je dat dan ook in 1 browser op 1 specieke werkplek?

Wat zegt: http://gathering.tweakers.net/forum/cookiemonster

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Trumpske
Dit zegt de cookiemonster:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/832/knipselgj.jpg

Verder heb ik het op een Windows 7 en IE9 en onder Windows XP met IE8 geprobeerd. Beide hetzelfde resultaat. Ook getest met een andere internet verbinding (thuis).

• Trumpske
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/832/knipselgj.jpg/

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Let je op dat je de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop gebruikt als je wat wilt wijzigen ;)

Daarnaast is imageshack een boute img-hoster. Je kan beter naar imgur.com oid kijken ;)

Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/3428/knipselgj.jpg

• Trumpske
Ja, ik weet dat er een edit knop is maar die kan ik dus niet zien omdat hij denkt dat ik niet ingelogd ben..

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

IC3M4N schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:30:
Ja, ik weet dat er een edit knop is maar die kan ik dus niet zien omdat hij denkt dat ik niet ingelogd ben..
Maar je kan vervolgens wel reageren zonder in te loggen :? Misschien eens tijd om uit te loggen, cache en cookies weg te gooien en opnieuw te proberen. Geef eens wat info omtrent je systeem. Heb je het ook al in een andere browser geprobeerd?

• Trumpske
Nee, moet helaas elke keer als ik reageer apart inloggen door in het reageer venster mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te geven.

Ik heb al op meerdere computers geprobeerd, Windows 7 met IE9 en op het werk Windows XP met IE8. Beide hetzelfde probleem. Bij beide heb ik de cache en cookies verwijderd. Helaas helpt het niet. Het probleem is pas gekomen toen ik mijn wachtwoord heb veranderd (na de waarschuwing op frontpage).

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben de problemen momenteel al aan het onderzoeken, stay tuned :)

Intentionally left blank

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 23:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

For what it's worth, heb probleem van meerdere keren moeten inloggen heb ik dus ook sinds vandaag de hele tijd. Zowel op m'n werk als thuis. Op m'n werk kwam ik erachter omdat ik wat met m'n password aan het kutten was (en toen kon ik dus helemaal niet meer inloggen met mijn standaard wachtwoord, dus nieuw wachtwoord aangevraagd en nu heb ik een hoofdletter in m'n wachtwoord :/). Nu blijkt mijn PC thuis ook ineens te zijn uitgelogd (wellicht door wijzigen wachtwoord?), en had ik het probleem weer.

Daarna met twee Chrome incognito sessies geprobeerd in te loggen, elke keer exact hetzelfde probleem: eerste keer lukt niet, tweede keer wel. En dat terwijl Chrome in beide pogingen al gewoon voor mij het wachtwoord had ingevuld, dus ik heb ook niet verkeerd ingetypt oid.

.edit: IE7 doet precies hetzelfde.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Jep, dat zijn inderdaad de symptomen, en het heeft een beetje te maken met het feit dat we anonieme sessie gescheiden hebben van ingelogde sessies. Dat je opeens uitgelogd was heeft weer meer met dit te maken.

Anyways, fix is onderweg, en als het aan mij ligt ga ik niet wachten op de release van de volgende iteratie :)

Intentionally left blank

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Hier wil het nog steeds niet lukken om in te loggen,Oke nu dus wel als ik een reactie wil geven :S

[ Voor 31% gewijzigd door Speedy-J op 16-09-2011 10:11 ]

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

(FF, MacOSX)

Maf. Ik log in, met opgeslagen inlognaam + wachtwoord, krijg ik te zien "foute combinatie", geel/rood tekstvak. Ik doe het nog een keer (knop aanklikken), werkt het wel (groen tekstvak).

Ik moet dus 2x met hetzelfde wachtwoord (opgeslagen in FF) inloggen om erin te komen... :?

Irritant ook.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het twee keer moeten inloggen zou inmiddels verholpen moeten zijn :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.