Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getfirefoxnow
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb hier een Dell Ultrasharp 2209WA monitor staan. Het vervelende is dat sinds enkele weken het scherm af en toe aan de linker kant een gele verticale streep vertoond.

Wat kan ik aan dit probleem doen? Volgens de kleine lettertjes biedt Dell 1 jaar garantie op dit scherm, of ik moet het verkeerd gelezen hebben? Dus terug gaan naar Dell lijkt uitgesloten. Dan kan ik nog naar een reparateur gaan. Zijn er bedrijven die dit scherm kunnen repareren voor een acceptabele prijs? Voor +- 200,- euro heb je nl. een nieuw Dell scherm (de Dell Ultrasharp U2311H). Alhoewel ik twijfel of ik weer een Dell scherm wil, nu mijn oude scherm zo snel kapot is gegaan.

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Als het goed is heb je er 3 jaar garantie op, aangezien het een monitor is uit de UltraSharp serie. Overigens is de U2311H niet gelijkwaardig. Hij is wel groter en heeft een hogere resolutie, maar qua beeldkwaliteit staat hij toch echt lager op de ladder.

Dat is dan ook wel terug te zien in de prijs: de U2311H is al sinds midden april onder de €200 te krijgen, terwijl de 2209WA vrijwel nooit onder de €250 was en in een groot deel van de tijd dat hij verkrijgbaar was zelfs boven de €300 moest kosten.

Repareren is eigenlijk alleen rendabel als je het zelf doet, als je het door een bedrijf als http://www.replacedirect.nl/ laat repareren ben je toch weer een smak geld kwijt. Maar als het nog onder de garantie valt krijg je van Dell gewoon een gerefurbished scherm terug dat in ieder geval minder branduren heeft dan het scherm dat je eerst had.

• getfirefoxnow
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Oke, bedankt voor de info :) . Ik lees hier nu ook dat de garantie 3 jaar is op dit scherm (bij salland). Heb hem zelf alleen rechstreeks bij Dell gekocht. Toch nog maar even bellen met Dell.
Kid Jansen schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:41:
Als het goed is heb je er 3 jaar garantie op, aangezien het een monitor is uit de UltraSharp serie. Overigens is de U2311H niet gelijkwaardig. Hij is wel groter en heeft een hogere resolutie, maar qua beeldkwaliteit staat hij toch echt lager op de ladder.

Dat is dan ook wel terug te zien in de prijs: de U2311H is al sinds midden april onder de €200 te krijgen, terwijl de 2209WA vrijwel nooit onder de €250 was en in een groot deel van de tijd dat hij verkrijgbaar was zelfs boven de €300 moest kosten.

Repareren is eigenlijk alleen rendabel als je het zelf doet, als je het door een bedrijf als http://www.replacedirect.nl/ laat repareren ben je toch weer een smak geld kwijt. Maar als het nog onder de garantie valt krijg je van Dell gewoon een gerefurbished scherm terug dat in ieder geval minder branduren heeft dan het scherm dat je eerst had.

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Bij Dell zelf heb je er juist drie jaar garantie op.