Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Diabetis pomp met iphone?

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-11 19:18
Beste medetweakers,

Ik kom net uit het ziekenhuis voor controlle van mijn Diabtis type1, nu was ik bij de diatiste en die vroeg mij een paar etenswaren op te noemen en daarbij behorend het aantal koolhydraten nu had ik dit allemaal goed :P nu zij ze kijk jij wel eens op je iphone voor het aantal koolhydraten op te zoeken?? ik nee kan dat dan?? jaa zegt ze er is speciaal een app voor, dus ik heb gezegd dat ik deze app zeker wel eens ga gebruiken nu was ik bij de arts hierna en zij zegt jaa je hebt ook een afstandsbediening voor je pomp (ik heb een insuline pompje) dat is wel handig om te gebruiken.

Nu legde ik de link gelijk bij me iphone en de app voor de koolhydraten, ik had namelijk een vraag aan jullie is het mogelijk een app te ontwikkelen die het mogelijk maakt om een soort insuliunepomp afstandsbediening van je iphone te maken en deze eventueel samen te laten werken met de koolhydraten app.

Dat zou wel echt een TOP TOP TOP oplossing zijn dan hoef ik niet steeds meer me pomp te pakken en aan iedereen laten zien kijk ik ben sebas en ik heb diabetis nee dan pak je je iphone in de app zeg je wat je eet en hoppa hij stuurt de pomp aan en de insuline gaat je lijf in.

Ik wil deze app zelf gaan ontwikkelen, zijn er hier misschien mensen die zeggen ik heb ook diabetis of ik vind het ook leuk om aan deze app mee te werken?

Alvast bedankt!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry maar dit valt o.a. onder werving (zie Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!); verder zie ik hier weinig concreets in wat te maken zou hebben met SEA danwel eender ander forum binnen de Devschuur (zie ook Waar hoort mijn topic?). Ik juich je initiatief toe maar vrees dat er binnen de Devschuur geen plek voor is op deze manier ;)

offtopic:
Een bekend diabeticus is Scott Hanselman, die daar ook met regelmaat over blogt. Misschien eens leuk voor je om te lezen/kijken ;)

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 13-09-2011 15:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.