Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had een vraag ik heb op mijn samsung g s2 de ke7 firmware erop gezet nu is mijn vraag over 3 weken komt er een update op kies kan ik mijn toestel dan via kies updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38
Had je ook hier kunnen posten.
Het Galaxy S II topic - Deel 6

Als het goed is wel, als je een legale versie van firmware hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:06:
ik had een vraag ik heb op mijn samsung g s2 de ke7 firmware erop gezet nu is mijn vraag over 3 weken komt er een update op kies kan ik mijn toestel dan via kies updaten ?
Met Kies weet ik niet. Ik neem aan dat ke7 een custom is
In iedergeval met Odin kan je altijd terug of upgraden. Op XDA hebben ze wel veel wegen die naar 2.3.5 leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
ke7 is de gewone 2.3.3.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo, welkom op GoT :)

Bij je aanmelding is er gewezen op Het algemeen beleid , dat was niet voor niets. Daarin staan de regels waar een topic aan moet voldoen. Daarin zul je ook vinden dat crossposten van je vraag niet gewenst is op GoT. Omdat je de vraag al eerder hebt gesteld, Verwijderd in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware" , doe ik hier een slotje op. Wil je voor je een nieuw topic opent eerst even het algemene beleid doornemen?
Veel plezier en succes toegewenst op GoT.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.