Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OP EEN DACHG....

Krijg ik het maar niet voor elkaar om een IBM A51 (Type 8424) te imagen met Acronis.
Windows XP laat zich prima en zonder problemen installeren.
Als ik er dan echter een image van maak en deze op een andere identieke A51 wil installeren krijg ik een 7B BSOD..

Ik heb de hele BIOS van A tot Z al uitgespit maar het mocht allemaal niet baten.
Heeft een van jullie enig idee wat ik hier aan kan doen?
Ik heb namelijk nog 8 andere A51's die ik liever niet allemaal handmatig wil installeren.

Bedankt voor het meedenken alvast! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Om nog ff inhoudelijk te reageren :

Stap over op WDS/MDT :+

Nee ff serieus. Ik neem aan dat je het image wel gesysprepped hebt voordat je ging imagen?