Gaming » Games » PC Games » Diablo III, PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb een opmerking/suggestie over de cover art die in de Pricewatch gebruikt word bij Diablo 3.

De cover art die nu als primair gebruikt word is een fan-art en heeft totaal niets met Diablo te maken.
Het is dan ook niet representatief als cover voor Diablo 3. De andere 2 die bij Specs & Afbeeldingen staan komen wel in de buurt.

Ik heb hierbij nog een suggestie, deze heb ik zelf gemaakt afgeleidt van de afbeelding die Blizzard zelf gebruikt voor de Diablo 3 afdeling van de community site. Ik weet dat dit ook weer onder fanart valt, maar is in elk geval representatiever dan die nu gebruikt wordt.

Kunt u alstublieft overwegen deze te gebruiken voor de Pricewatch afbeelding, of in elk geval die gehoornde vent weg halen want dat heeft totaal niets met Diablo te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 15-09-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
Heb het primaire plaatje even verandert, en het oude plaatje verwijdert. Bedankt voor het melden. :)

pricewatch: Diablo III, PC

[ Voor 16% gewijzigd door Ch3cker op 13-09-2011 14:37 ]

• Bulls
Bedankt voor het wijzigen.

[ Voor 78% gewijzigd door Bulls op 23-09-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nu staat hij er ijskoud weer. Ik weet niet wie dat gedaan heeft maar die persoon is duidelijk niet op de hoogte van de originele covers.

Kunt u AUB deze instellen? Ik snap niet wat men überhaupt ziet in die nep versie...

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/570/newdiabloiiiboxart.png

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
Buiten dat ik me wel afvraag hoe je zo zeker schijnt te weten dat dit wél de originele box art gaat worden, heb ik hem uit coulance toch maar wéér voor je aangepast. Blijkbaar is er vorige keer iets niet helemaal goed gegaan, en zijn de plaatjes automatisch weer terug gezet.

• Bulls
Ik weet het niet zeker, maar deze kwam ten minste bij Battle.net zelf weg, althans de url erheen was weer een oudere geworden vandaar dat ik hem zelf gehost heb. Maar alles is beter dan die domme fanart :D

Ik erger me gewoon dood aan dat plaatje, en nu helemaal met het nieuws bericht over dat hij is uitgesteld,
zag ik hem er ook nog weer bij staan als gerelateerde producten.

In elk geval bedankt. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 24-09-2011 01:08 ]

Pagina: 1