Toon posts:

dvd-rom werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een pioneer s103, maar als ik er een cd in douw dan wil hij heel vaak niet draaien en als ik hem dat ff helemaal uit mijn computer haal en het kapje eraf haal en dan alles weer terug zet dan kan je er ff 5x een cd mee af spelen en daarna wil hij ze niet meer lezen maar hij gooid ze er wel weer gewoon uit heeft iemand hier een idee wat dit kan zijn?
plz help me!

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand me dan helpen ?!?!?!?!!?!?! :'(
;(

• Bohjaaaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07-2022

Bohjaaaa

tuiper de tuip

Nee, ik kan je niet helpen, wel kan ik je vertellen dat ik dezelfde drive hebt en dat het ding inderdaad zuigt. ik heb er dus ook super vaak last van. Je stopt er een cd in en dan hoor je hem op spinnen en dan....tak, en dat dan 5 keer. en dan leest ie hem dan eindelijk. Echt een bagger apparaat. Ga binnenkort nieuwe comp kopen, ga dan gewoon een cd-romspeler erin zetten. Die dvd-rom flikker ik in me server en deel ik gewoon om dan dvd-roms mee af te spelen. Ik kan je dus alleen adviseren om een andere drive aan te schaffen, helaas :(:(

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 21:23

DarkSide

theres no place like ::1

Ik kan je niet helpen met je dvd probleem
Maar wel met het andere probleem wat je hebt!
Wees es wat geduldiger. Geduld is een schone zaak. Minder stress leef je langer

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 14:26
Op dinsdag 20 maart 2001 17:57 schreef Bohjaaaa het volgende:
Nee, ik kan je niet helpen, wel kan ik je vertellen dat ik dezelfde drive hebt en dat het ding inderdaad zuigt. ik heb er dus ook super vaak last van. Je stopt er een cd in en dan hoor je hem op spinnen en dan....tak, en dat dan 5 keer. en dan leest ie hem dan eindelijk. Echt een bagger apparaat. Ga binnenkort nieuwe comp kopen, ga dan gewoon een cd-romspeler erin zetten. Die dvd-rom flikker ik in me server en deel ik gewoon om dan dvd-roms mee af te spelen. Ik kan je dus alleen adviseren om een andere drive aan te schaffen, helaas :(:(
Dat kan niet, je dvdspeler delen over het netwerk om op elke werkstation dvd te kijken, dat heb ik al geprobeerd en dat gaat niet. Sorry.

Hoi.

BansheeBoy Se :) loves his SL45, BansheeBoy Se: He is the Proxy-Analist!

:{ ²

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 18:02 schreef BansheeBoy Se het volgende:

[..]

Dat kan niet, je dvdspeler delen over het netwerk om op elke werkstation dvd te kijken, dat heb ik al geprobeerd en dat gaat niet. Sorry.

Hoi.

BansheeBoy Se :) loves his SL45, BansheeBoy Se: He is the Proxy-Analist!
Vreemd bij mij kan het wel.. Pc boven op zolder kan zonder probleem dvd kijken (( maar dan moe je wel een goed en stabiel netwerk hebben ))

Verwijderd

Topicstarter
he ik ben er achter gekomen wat het is .
Hij werkt gewoon goed alleen moet je hem als die zelf niet wil draaien echt gewoon ff aanraken(die dvd of cd dan) en dan begint hij direct te draaien, maar licht het nou aan het motortje, zou je dat dan eventueel kunnen smeren ofzo?
Pagina: 1