Brommix in utrecht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-05 15:26
iemand die bekend is in utrecht en weet waar je dat spul (brommix dus) kan krijgen. ik heb t nog niet gevonden en mijn brommer begint dorst te krijgen... :) en ik heb niet zoveel zin om zelf te gaan knutselen met jerrycan's en olie enzo

[ Voor 20% gewijzigd door Reloader op 13-09-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snader2
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:55
Gewoon zelf mengen, brommix zit vaak de slechtste olie in die je kan bedenken.
Ik gebruik altijd een tube met een maat aanduiding en met wat rekenen gaat dat perfect. Die gooi ik er dan tijdens het tanken bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
een tube? , bij zelf mengen gooi je toch gewoon +- 100ml 2 takt olie in een jerrycan en je gooit er dan 5liter benzine bij?

maar eigenlijk heb ik daar dus niet zoveel zin in, omdat k dan weer met zo'n jerrycan naar de pomp moet enzo

[ Voor 31% gewijzigd door Reloader op 13-09-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Volgens mij hebben ze dat wel bij de Tamoil aan de Briljantlaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
eamelink schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:00:
dat ga ik vandaag of morgen even controleren :) dank u zeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261479

Er zit ook nog een merkloos tankstationetje daar bij tuincentrum Overvecht.... die hebben het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
de briljantlaan zou ideaal zijn dat ligt op mijn route naar de uithof :) , maar ik heb t daar vorige keer niet gezien , als t niet anders kan word het toch overvecht, maar dat is een eind karren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snader2
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:55
Reloader schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:00:
een tube? , bij zelf mengen gooi je toch gewoon +- 100ml 2 takt olie in een jerrycan en je gooit er dan 5liter benzine bij?

maar eigenlijk heb ik daar dus niet zoveel zin in, omdat k dan weer met zo'n jerrycan naar de pomp moet enzo
Nee ik gooi x liter benzine in de tank totdat hij vol zit. Lees op de pomp het aantal liters af, en reken dan simpel uit hoeveel olie erbij moet. Pak mijn olietube met schaalverdeling en gooi de benodigde hoeveelheid erbij.
Is dus geen jerrycan voor nodig. Ja je moet even rekenen en het is niet super nauwkeurig maar beter dan die bocht uit zon pomp. Heb maar zat dichtgekoolde tomos uitlaten gezien die brommix tankten.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:52

PauseBreak

derp!

De Shell aan de Kardinaal de Jongweg had 't de laatste keer dat ik daar tankte (± 6mnd geleden) ook nog. Is een aparte pomp naast het gebouw.

[ Voor 46% gewijzigd door PauseBreak op 14-09-2011 14:08 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 23:13
PauseBreak schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:06:
De Shell aan de Kardinaal de Jongweg had 't de laatste keer dat ik daar tankte (± 6mnd geleden) ook nog. Is een aparte pomp naast het gebouw.
De Shell aan de Kardinaal de Jongweg is tot het einde van het jaar gesloten voor verbouwing. Volgensmij heeft dat pompje aan de Hessenweg in de Bilt nog wel mix, maar durf er mijn hand niet voor in t vuur te steken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij een pomp moet je even kijken naar zo'n ding:

Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/e/f5/vXqrOKf0IWQjh5PTIjmMPQ==.jpg

Daar kun je het zelf mengen (1:20 > 1:75); en kun je van te voren mixen hoeveel je ongeveer nodig hebt.
Soms staan ze al gevuld, en kun je het direct tanken; maar let dan op de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:52

PauseBreak

derp!

mickael schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:37:
[...]

De Shell aan de Kardinaal de Jongweg is tot het einde van het jaar gesloten voor verbouwing. Volgensmij heeft dat pompje aan de Hessenweg in de Bilt nog wel mix, maar durf er mijn hand niet voor in t vuur te steken..
Geeft ook weer aan hoe vaak ik daar tank :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
op de briljantlaan moet ik nog steeds tjekken maar ervan uitgaande dat ze het daar hebben ben ik voorzien, heb laatst een jerrycannetje meegenomen vanuit tilburg maar dat meurt zo in de auto :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
eamelink schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:00:
Ik kan hem echter zo snel niet vinden (de brommix-pomp dan, die zijn toch meestal apart?) met Google Streetview?
Pagina: 1