Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:27
M'n vriendin gebruikt Hotmail voor haar e-mail.

Omdat ze het ook op haar telefoon (pricewatch: Samsung Galaxy Gio S5660 Zwart ) wil kunnen lezen heb ik de Android Market: Improved Email app geinstalleerd.

Ik heb toen via Exchange instelling in de app, haar account toegevoegd. Dit werkte tijden goed maar vandaag zei ze dat het al een paar dagen niet meer werkte.

De instellingen:
User: username@hotmail.com
Password: <password>
Server: m.hotmail.com

Ik denk zelf dat ze het bij Hotmail geblokkeerd hebben omdat ze willen dat je overgaat naar Hotmail Plus (betaalde dienst die meer functionaliteit heeft).

Iemand die hier z'n licht over kan laten schijnen?

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 13-09-2011 10:39 ]

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ThinkPadd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:38:
[...]

Iemand die hier z'n licht over kan laten schijnen?
Ik gebruik dezelfde instellingen op m'n HTC Desire met Android 2.3.5 (custom ROM) en de standaard E-mail app, werkt hier nog prima. Al met de standaard app geprobeerd of opnieuw ingesteld? Als het echt geblokkeerd is zou opnieuw instellen ook niet moeten lukken, lijkt me.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:27
Vreemd dat het bij jou met de standaard E-mail app sowieso werkt. Ik heb eerst ook Hotmail gehad (ben nu overgestapt naar Gmail, stukken beter) en dat kreeg ik sowieso niet aan de praat met de standaard e-mail app van HTC.

Hoe lang heb je al een Hotmail account? Want ik heb mijn Hotmail account sinds 2003 en als je je account langer dan <xx> jaar hebt, dan heb je bepaalde Plus functionaliteiten ook (las ik ergens).

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ThinkPadd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:00:
Vreemd dat het bij jou met de standaard E-mail app sowieso werkt. Ik heb eerst ook Hotmail gehad (ben nu overgestapt naar Gmail, stukken beter) en dat kreeg ik sowieso niet aan de praat met de standaard e-mail app van HTC.

Hoe lang heb je al een Hotmail account? Want ik heb mijn Hotmail account sinds 2003 en als je je account langer dan <xx> jaar hebt, dan heb je bepaalde Plus functionaliteiten ook (las ik ergens).
Ik heb m'n hotmail account al vrij lang, toevallig precies 12 jaar en 1 dag :P Ik zie echter op de hotmail-site de mogelijkheid om te upgraden naar Plus, dus ik heb nu nog een normale account. Opnieuw proberen in te stellen lijkt me de makkelijkste optie om te zien of het uberhaupt nog wil werken, desnoods met een andere E-mail app.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11 15:29
ThinkPadd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:00:

.....
Het klopt dat de hotmail exchange functionaliteit niet in de standaard HTC mail app zat. Echter, sinds de update van de Desire naar android 2.3.3 werkt het wel. Ik gebruik het momenteel ook. Het enige nadeel is dat html niet wordt ondersteund door hotmail exchange...

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik gebruik hier ook hotmail via de standaard e-mail app, en dat gaat gewoon goed op de HTC Sensation. Let er wel op dat je het vinkje bij 'ssl-verbinding' aanvinkt. Ik weet niet of dat verplicht is, maar bij mij is die aangevinkt.

Ik denk overigens niet dat Microsoft dit gaat blokkeren, ze hebben het namelijk pas ongeveer een jaar geleden geactiveerd.
nieuws: Microsoft Hotmail krijgt maandag Exchange ActiveSync

Volgens mij krijg ik overigens ook gewoon HTML-mail binnen.
Pagina: 1