Paypal accout paswoord kwijt?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03
Sinds kort wil ik weer in mijn paypal account, echter ik ben mijn wachtwoord vergeten. Geen probleem dacht ik, ik kijk wel in de mail wat het wachtwoord was.

Owjee, in de mail staat het wachtwoord niet, dan maar via het wachtwoord vergeten linkje. Nu moet ik twee vragen beantwoorden om een nieuw wachtwoord te krijgen. Echter, de goede antwoorden accepteert paypal niet... Wat heel vreemd is gezien er op die twee vragen voor mij geen andere goede antwoorden kunnen zijn.

Na lang te proberen was ik ineens op mijn account, althans, op de saldo pagina. Alleen als ik ook maar op een link klikte werd ik er weer uit gegooid.

Om het lange verhaal kort te maken, ik kom op geen mogelijkheid op mijn account (waar nog een klein bedrag op staat).

Heeft iemand een idee hoe ik op mijn account kan komen (behalve bellen met de dure klantservice)? Zie ik iets over het hoofd? En als de enige optie dan toch is de klantservice te bellen, heeft iemand nog tips wat voor gegevens ik bij de hand moet hebben?

Alvast bedankt.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Bel of mail morgen anders even naar PayPal met de mededeling dat je problemen hebt met het op je account komen. Zij kunnen je als het goed is gewoon helpen.

Daarnaast, heb je je bankrekeningnummer oid gekoppeld met PayPal? Anders kun je eventueel gewoon een nieuw account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik persoonlijk altijd compleet andere wachtwoorden voor zaken zoals PayPal, ik stel voor om eerst eens alle mogelijk wachtwoorden op een rijtje te zetten, gewoon voor de duidelijkheid.

Na lang te proberen was ik ineens op mijn account, althans, op de saldo pagina. Alleen als ik ook maar op een link klikte werd ik er weer uit gegooid.

Ik weet niet welke programma jij gebruikt om te internetten, maar mocht het zo zijn dat je Internet Explorer gebruikt, installeer dan eens Firefox of Google Chrome, en probeer het dan nog eens.

En/of wis voor de zekerheid je internet geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer het eens op een andere PC. Het kan ook zijn dat je malware op je PC hebt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dure klantenservice? 10 ct per minuut valt toch wel mee? En dat nummer in Ierland kun je gratis naartoe bellen met de betamax diensten (voipbuster en dergelijke)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malware kan inderdaad ook, dus inderdaad andere pc gebruiken om te checken.

Simpele check die ik altijd doe is via MSCONFIG te checken wat er allemaal mee opstart met Windows, en alles waarvan de maker/manufacturer onbekend is daar bekijk ik de locatie/path van , en mocht het nodig zijn vink ik dit programma af.

Dus check of je antivirus up to date is, zo niet probeer een andere PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik eerst een mail stuur en daarna eventueel bel. Ik dacht dat klantenservice duurder was (30ct/min ofzo).

Denk dat ik geen maleware heb gezien ik redelijk actief ben daarop, ik gebruik up2date virusscanner e.d. Heb een firewall. Gebruik FireFox met adblock, noscript, flashblock, etc. Maargoed, het is altijd mogelijk dat er maleware tussendoor weet te glippen.
Verder gebruik ik Paypal maar weinig (als ik 2x per jaar) dus ik lijk mij geen doelwit. Nogmaals maleware sluit ik niet uit.

Vragen ze nog specifieke info wat handig is om bij de hand te hebben als ik op mijn werk ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09

Robtimus

me Robtimus no like you

Dreanor schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:36:
Verder gebruik ik Paypal maar weinig (als ik 2x per jaar) dus ik lijk mij geen doelwit. Nogmaals maleware sluit ik niet uit.
En jij denkt dat ze jou specifiek als doelwit zien? Deze jongens doen dit allemaal geautomatiseerd voor duizenden / miljoenen systemen. Jij bent zou gewoon een nummertje zijn. En malware jongens richten zich niet alleen op PayPal maar ook op online bankieren, eBay etc.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nakijken van de kosten van het nummer was aanmerkelijk eenvoudiger geweest dan een topic aanmaken, maar ik ben nu wel erg benieuwd naar de uitkomst van je communicatie met de klantenservice.

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Gewoon bellen met de klantenservice.
Ik heb dit probleem ook gehad.
Even bellen,dan krijg je een hoop vragen(lees rekeningnummer,emailadres,accountnaam en telefoonnummer o.a) na dit verhaal ben je 5min verder en kan je via wachtwoord vergeten de optie kiezen om per telefoon weer te activeren.
Als je dit gedaan heb werkt je account weer.

suc6

• Dreanor
Eerste poging gedaan met de klantenservice.

Gebeld, meerkeuze menu door en 5 minuten wachten. Dan werd ineens de verbinding verbroken. Dit gebeurde 2x. Nog 1x bellen, na 15 min zenuwachtige muziek geluisterd te hebben maar besloten op te hangen en eerst maar mail sturen om te kijken wat daar uit voort komt.

Want dat bellen dat werkt niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Het heeft even geduurd maar ik heb weer toegang. Als je de klantenservice bereikt ben je snel en vriendelijk geholpen.

Je moet verifiëren dat je de rekeninghouder ben (volledige naam/adres/email etc doorgeven). Dan krijg je een link via de mail en een code van de helpdesk. Hiermee reset je het paswoord en de geheime vragen.

Hierna kan je weer op je account.

Ik denk dat ik pech had vorige week en op een verkeerd moment belde waardoor ik (te) lang moest wachten. Vanochtend binnen 1 minuut iemand aan de lijn en 5 min later kon ik weer op mijn PayPal account.

Advies: Bel met de helpdesk, je wordt snel en vriendelijk geholpen.

Pagina: 1