Mailmerge - enveloppen - Word 2007

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 09:47

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Allen,

ik heb een excel lijstje met NAW-gegevens van contactpersonen welke ik nu een kaart dien te sturen.
Natuurlijk ben ik niet van plan om al deze gegevens over te schrijven per enveloppe dus... Word to the rescue... dacht ik :)

Dmv de enveloppe wizard krijg ik het voor elkaar om de adres gegevens e.d. te tonen.
Alleen komt deze steeds links boven te staan, waar dus volgens mij de "afzender/mijzelf" dient te staan, hoewel ik dit liefst wil leeglaten.

Heb al met opmaak bezig geweest e.d. maar tevergeefs, iemand enig idee hoe ik de geaddresseerde in het "midden-rechts" kan plaatsen?

En een tweede issue is dat hij automatisch mijn Gemeente en Postcode verkeerd plaatst, dus in het formaat "Gemeente Postcode" hoewel we hier in BE het formaat "Postcode Gemeente" hanteren...

Google levert me allemaal interessante links op waar de gegevens altijd correct op de enveloppe staan, alleen bij mij dus niet :(

---------------------------------

Update: Gevonden... :( Na lang zoeken post plaatsen op tweakers en enkele minuten erna oplossing zelf vinden door te proberen :X

Blijkbaar is er dus een voorgedefineerde "Zone" in het midden van de enveloppe... Pas gezien nadat ik die "omgekeerde P" had aangezet O-)

Nu zoeken naar postcode gemeente :)

Update 2: * dj_vibri gaat zichzelf zo dadelijk tegen de muur slaan |:( |:( Over het hoofd gezien dat mijn "binding" tussen de velden verkeerd stond en dus Gemeente was gekoppeld aan Postcode en omgekeerd :(

En ik maar Word de schuld geven :)

[ Voor 25% gewijzigd door dj_vibri op 12-09-2011 21:27 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
:P
Laat: nog bedankt voor de update, nuttig voor anderen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)