ideetje voor GoT?

Pagina: 1
Acties:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
Het valt me op dat er veel grotere topics komen (met veel reply's)....en iedere dag groeien deze topics.

Het is dan lastig om te herinneren waar je de dag ervoor bent gebleven met lezen...snappie?

Nu was mijn ideetje om een soort van markering te kunnen aanbrengen bij de post die je het laatst hebt gelezen...zo kun je makkelijk en snel zien waar je bent gebleven.

Prima idee toch?

Verwijderd

K vind dat nog niet eens zo'n gek idee...

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
goed idee

Verwijderd

misschien goed idee,

maar hoe wil je dat doen dan??
iets met een database ofzo?? GoT heeft al zoveel problemen daarmee... laten we hem niet nog groter maken....

Maar als het kan, GRAAG!

Verwijderd

Kan met cookies, maar daar zit een max aan.

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
alle dingetjes die ik al gelezen heb, zien gewoon zwart bij mij ipv blauw :?

dus kweet altijd wel waar ik ben gebleven :)

\o/

Verwijderd

Ze bedoelen markeringen in de inhoud van een topic.

wel, gewoon de laatste x markeringen nemen en die exploden. en dan weer splitten..

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 21:55

Jaymz

Keep on moving !

Als ik een topic met ('s ochtends) 7 delen tegenkom, en 1, 2 en 3 zijn zwart, en de rest is blauw, begin ik bij 3. Kan ik eerst m'n geugen opfrissen, en heb dus niets gemist.

Het idee is goed, maar voor mij (persoonlijk) niet nodig, ik weet meestal waar ik ben gebrleven (ik bedoel: ik herken het meestal => Owja, al gelezen; hee onbekend:=> TADaaa)

• Arshia
  • Laatst online: 25-07-2025
Op dinsdag 20 maart 2001 18:13 schreef Jaymz het volgende:
Als ik een topic met ('s ochtends) 7 delen tegenkom, en 1, 2 en 3 zijn zwart, en de rest is blauw, begin ik bij 3. Kan ik eerst m'n geugen opfrissen, en heb dus niets gemist.

Het idee is goed, maar voor mij (persoonlijk) niet nodig, ik weet meestal waar ik ben gebrleven (ik bedoel: ik herken het meestal => Owja, al gelezen; hee onbekend:=> TADaaa)
psies :)

\o/

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 15-02 15:14
Ik heb mijn maximumaantal berichten per pagina (zie prefs) op 86 staan (maximaal 255 berichten per topic gedeelt door 3...plus een beetje :))

Zo heb je dus een groot overzicht..alleen kan het dus lastig zijn om te weten waar ik ben gebleven...zekers na de topic een paar dagen niet te hebben gevolgt. Vandaar dus mijn topic hierover.

• witchdoc
  • Laatst online: 12:15
om dat gekleurde links gedoe effe van de baan te hlpen: ik zit thuis en op't werk met andere pc.. beiden gebruik ik dagelijks om te gotten :P

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:27

The Legend

*Plop*

Gebruik de GoT browser :?

edit:

Linkje

Ik ben toch malle pietje niet!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Lijkt mij overbodig , en het zorgt ook nog eens voor meer serverload .

Lijkt mij niet wat.

p.s , ik lees altijd eerst een toppic door , dan ga ik pas ff weg , of ik druk me linker muisknop in en ik markeer de laatst gelezen tekst. Werkt perfect :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• 2
  • Laatst online: 12-02 22:40

2

Je kan toch als je binnenkomt op je naam klikken bovenin de index lijst.

Hoi <klik>, je laatste bezoek was op blarblar

Krijg je een search op je username.
Pagina: 1