Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AMD c-60 laptops, wanneer leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ik heb nu al een tijdje een asus 1015-BX netbook, welke ik zeer prettig vind. Nu wel mijn zus ook een netbook kopen, en haar eisen zijn ongeveer hetzelfde als die van mij destijds. Dus klein, redelijke duur van de batterij 4+, games hoeven niet, en office-applicaties moeten wel redelijk vlot draaien, dus geen single-core. Nu zou ik het een beetje jammer vinden als ze straks precies dezelfde netbook heeft. Verder lijkt het me dat het wachten op de c-60, mist het niet lang duurt, de moeite waard is.

Iemand dus enig idee wanneer c-60 netbooks in Nederland enigsinds leverbaar zouden zijn? Ik heb zelf al wat gezocht, maar kon niks vinden..

[ Voor 4% gewijzigd door Diablow op 12-09-2011 21:28 ]

• Diablow
Dat er nog geen reacties zijn doet mij vermoeden dat het nog wel even kan duren. Dat was ook enigsinds te verwachten als ik er weinig over kon vinden.
Bedankt.

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Bel Asus/leverancier waar je hem wilt kopen?

I don't hate you, I nothing you

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:54

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Ik zou inderdaad gokken op nog een maandje ofzo, als ik even kijk naar de snelheid waarmee Llano-modellen nu de winkels bestormen... Daarnaast, je kunt ook kijken naar een E350 ofzo, die verbruiken iets meer, maar hebben wel wat meer pit.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Diablow
Er staat er nu iig een bij mycom, maar niet echt die prijs die ik verwacht had, http://www.mycom.nl/Produ...AO722C62kkAMD-C60/1197924 400 euro is was veel, daar heb je een E-350 voor..

• Diablow
Voor de geintereseerden, ze komen er aan, er is een acer met c-60, en er komt binnenkort een asus, http://nl.hardware.info/n...we-fusion-c-60-in-netbook, Mijn zus heeft inmiddels toch een e-350.
Pagina: 1