Ik ben sinds deze week in het bezit van een nieuwe Lenovo e320. Tijdens het terugzetten van een oude backup is windows overgeschreven waardoor ik het hele systeem heb kunnen formateren. Bij het opnieuw installeren is windows op de herstelpartitie gezet. Voor elke bewerking komt het nu ruimte tekort. Kan ik op een of andere manier de partitie vergroten waar windows zelf opstaat. Of kan ik windows overzetten naar een andere partitie met meer ruimte? Of moet ik alles weer formateren en opnieuw installeren. In het laatste geval hoe zorg ik ervoor dat de installatie dan wel naar wens verloopt?
Hirens boot CD downloaden en daarvanaf booten, je kan de partitie vergroten bijvoorbeeld mbv Acronis software die daarop staat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Image maken en die restoren op de gewenste partitie. Daarna zal je wel even de boot moeten fixen vanuit de Win7 setup.
Als je kiest voor opnieuw installeren tijdens de setup goed lezen en opletten welke partitie je kiest voor de installatie.Of moet ik alles weer formateren en opnieuw installeren. In het laatste geval hoe zorg ik ervoor dat de installatie dan wel naar wens verloopt?
Laatste advies met succes opgevolgd. Dank jullie allen!