Toon posts:

beeld word langzaam wit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe 6870 gekocht omdat ik dacht dat mijn oude 4870x2 is door gebrand. Het beeld werd langzaam geheel wit na een tijdje (een soort freeze).
Ik had daarna een hele oude videokaart gebruikt en gebeurde precies hetzelfde. Nu ik weer hetzelfde probleem heb met mijn nieuwe 6870 ben ik bang dat er iets is met mijn voeding of dat mijn moederboord kapot is.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:51:
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ga gestructureerd testen en je komt er achter. Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor meer informatie.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 12-09-2011 15:55 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Begin met de videokaart uit te wisselen, gebeurt het op een andere pc niet ligt het daar niet aan. Kijk ook of een andere monitor er ook last van heeft, heb je de monitor uitgesloten. Dan kan je de andere onderdelen gaan uitsluiten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:08
Heb je al een ander beeldscherm geprobeerd? Mij lijkt dit eerder een probleem met je beeldscherm namelijk.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:26
Heb zoiets gehad met een Dell scherm(RIP), maar je komt er alleen achter door eén voor één dingen uit te sluiten.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• perpetualrabbit
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-02-2025
Wat voor soort beeldscherm? Als dit een LCD is dan lijkt het op iets dat ik met m'n macbook af en toe heb, en dat ligt aan het lcd panel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een syncmaster 2443BW (CCFL monitor).
Ik zal eens proberen ofdat mijn laptop hetzelfde krijgt als ik hem op mijn beeldscherm aansluit.

• Mangeloos
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:02:
Ik heb een syncmaster 2443BW (CCFL monitor).
Ik zal eens proberen ofdat mijn laptop hetzelfde krijgt als ik hem op mijn beeldscherm aansluit.
zie ook google (screen becoming white) : http://www.daniweb.com/ha...video-cards/threads/17104

misschien helpt dat je verder?

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt er inderdaad op dat er iets mis was met de monitor...
En hoogstwaarschijnlijk dat mijn connector er niet goed in zat

*facepalms*

tnx all voor de hulp

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-02 11:44
Dat is minder leuk om er zo achter te komen NADAT je al een nieuwe videokaart hebt gekocht, ik zou hem nog snel terugbrengen (binnen de afkoelingsperiode) want qua snelheid zijn ze ongeveer gelijk dacht ik, misschien dat de 4870x2 zelfs sneller is.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:45

Quad

Doof

kfaessen schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:19:
Dat is minder leuk om er zo achter te komen NADAT je al een nieuwe videokaart hebt gekocht, ik zou hem nog snel terugbrengen (binnen de afkoelingsperiode) want qua snelheid zijn ze ongeveer gelijk dacht ik, misschien dat de 4870x2 zelfs sneller is.
De 4870x2 heeft alleen geen Dx11 ondersteuning :).

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar of dat het geld waard is? Als de snelheid gelijk is zou ik niet veel geld over hebben voor Directx11 ondersteuning.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer hem morgen bij de mycom terug te brengen... hopelijk accepteren ze em. zitten geen krasjes op iig :+
Pagina: 1