Toon posts:

Iemek achtige switch gezocht (of info)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een keer op een Lanparty een 5P-switch gezien met een doorzichtig oranje bovenkant. Er zat volgens de eigenaar geen fan in wat volgens hem een voordeel was. Wat ik me herinner had ie em gehaald bij een zaak in Zwolle, maar kan dat ding nergens meer terugvinden.

Dus als iemand toevallig weet welk merk het geweest zou zijn kan ik tenminste iets gerichter zoeken.

Als de nieuwe zwarte Edimaxen al gesignaleerd zijn (ES-3108P) dan houd ik me ook aanbevolen. Ik wil gewoon niet zoŽn saai beige ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
eeuhhm.. een SWITCH zonder fan? en dat was 100Mbps?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jup, volgens de eigenaar.

Kan een switching hub geweest zijn (die switched tussen het 10 en 100 segment, klopt he?) maar niet tussen de afzonderlijke poorten.

Als dat zo is hoeft het van mij niet, dan maar wachten totdat die Edimax bij Memo ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-09 20:32
Ja hoor, een switch zonder fan hoeft geen probleem te zijn. Die 3Com OfficeConnect doosjes doen het zonder, maar ook anderen.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonius
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 21:31
Dat was waarschijnlijk een switch van Compex. Of de 5-poorts ergens te krijgen is weet ik niet, maar http://www.perfectsystems.nl heeft wel de 8-poorts variant.

Zelf heb ik de 8-poorts Linkpro switch van http://www.mr-at.nl , die is niet duur, geen fans dus stil, niet beige maar zwart en doet het bij mij uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee, bedankt, kon jammergenoeg geen plaatje vinden van die Compex, maar die linkpro ziet er ook best kewl uit.

:Lk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 17:08
Kan ook een longshine geweest zijn...hoewel die volgens mij blauw doorzichtig is :)
Voor het type moet je ff kijken naar de 5 poorts switch van dat merk op www.computer-cash-carry.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij was het inderdaad die Compex, echter de prijs is een stuk hoger dan ik verwachte. Maar ik kan nu tenminste gericht op zoek, nogmaals tenx.
Pagina: 1