Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

meerdere accounts, meerdere inboxen,1 outlook

Pagina: 1
Acties:

• jean-claude
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-07-2022
ik heb sinds kort meerdere email adressen(gmail, hotmail, edu) kan ik deze zo in outlook instellen dat ik voor ieder adress een eigen inbox krijg?

bvd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, je kan voor elke inbox een aparte datafile selecteren. Maar wat heb je zelf al gedaan om dit op te zoeken, welke versie van Outlook, waar heb je gezocht, etc?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een topicstart van 1 zin is zegmaar niet de bedoeling. Zie boven informatie die echt nodig is om je te kunnen helpen. Ik stel voor dat je inderdaad eerst even de resultaten van je zoekactie bespreekt. Simpelweg zoeken op 'eigen inbox' levert al veel tips op over hoe het kan: http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart en varianten daarop. Waar loop je dan vast?

Voor een volgende keer: neem ajb eerst even Het algemeen beleid #topicplaatsen door :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Als het om Outlook 2010 gaat is dit zelfs standaard zo dat deze een nieuwe .pst file maakt per account.
Zo niet moet je inderdaad zelf een aparte datafile maken per account, of eventueel alleen een map en de mails daar naartoe verwijzen (maar dan heb je wel dezelfde map voor sent items etc.)

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Als het niet automatisch gaat kun je ook nog zelf een map aanmaken en een filter per account. (als to-address=adres1 move to map1 etc)