Toon posts:

Myshoppings.eu

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik kwam gisteren deze site tegen: www.myshoppings.nl
Normaal gesproken zou ik meteen zeggen: die shop is nep en het zijn oplichters, maar in bij deze webwinkel ben ik er niet helemaal zeker van.
Op google is verder niet zoveel te vinden. Wel is zeker dat ze leveren binnen heel Europa en dat ze staan geregistreerd op facebook, marktplaats en youtube. Ook is betalen met Ideal mogelijk (?!). Heb nog een mail gestuurd naar ze en kreeg dit:
Hello,
the offers on your site are very attractive! Maybe too good to be true?! Is this for real, an iPhone 3GS for only 272?
Please answer, i consider buying one!
Greetings,

Netherlands
REPLY:
Dear Tim,

The prices are real and not too good tob e true.
Our products are imports from USA and Asia so it's the regular prices from those areas.

Customer Service
MyShoppings Worldwide

Iemand enig idee?

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat denk je zelf? Als je twijfelt, niet doen! Ik kan aan de reply al zien dat het fake is.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Doen.

Kan je over een paar weken een topic openen dat je opgelicht bent.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:04
Verdoe je tijd niet met dit soort crap, kom op zeg. Een iPhone 4 voor €459, terwijl je 'm nergens voor onder de €550 kan vinden. Wat denk je zelf?

The devil is in the details.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:21

painkill

Pain(k)(ill)

Jij bent toevallig eigenaar van de site?

Mijn SNES verzameling!

Verwijderd

Topicstarter
ha ha nee hoor, is idd te naïef van mijn kan gezien. Heb nog wel een andere vraag: Je kunt een Imac ook nergens voor onder de 1000,- vinden (nieuwprijs is 1150, dus dat is normaal). Toch biedt Etelcom hem aan voor 950. Is hier ook iets mis mee dan, want het is toch gewoon een winkel? Weet het, klinkt misschien weer naïef, maar ik kan het beter maar vragen he...

Verwijderd

Tsja, dergelijke producten hebben heel weinig marge, dus een enkele aanbieder voor een aanmerkelijk lager bedrag is bij mij zeker verdacht.

Tips:
Gebruik gezond verstand, check reviews van de winkels en volg de aanwijzingen op in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.