Is het mogelijk om op een notebook die via UTP verbonden is met een router/modem een Wifi signaal uit te zenden naar een iPhone. Zodanig dat de iPhone dan via wifi (dus eigenlijk via de wireless networkadapter van de notebook) naar buiten gaat?
Ja, via Internet Sharing
Homey — Critics are those without skills to create.
Verwijderd
Dat zijn termen die je in je favoriete zoekmachine kunt intoetsen voor meer info en uitleg.
Ja Nightspirit, de termen ken ik wel hoor... Dank je wel ;-)
Welk besturingssysteem gebruik je?
In Ubuntu is het een kwestie van linkermuisknop -> Nieuw draadloos netwerk aanmaken... op het netwerk-icoontje.
In Ubuntu is het een kwestie van linkermuisknop -> Nieuw draadloos netwerk aanmaken... op het netwerk-icoontje.
In Mac OS X is het een kwestie van Systeemvoorkeuren > Delen > Internetdeling.
Of klikken op het airport / WiFi icoontje > Maak netwerk aan.
Of klikken op het airport / WiFi icoontje > Maak netwerk aan.
Windows 7. Maak ik geloof dat ik al gevonden heb wat ik zocht: ad hoc is denk ik het makkelijkste.
En anders zijn er altijd nog tooltjes zoals Connectify welke imo vaak wat fijner werken (ook qua beveiliging en compatibiliteit)
Nou nou, we verwachten wel iets meer inzet van de gebruikers hier. Met deze termen kom je op Google al een heel eind, vooral als je het combineert met de naam van je besturingssysteem. Bijvoorbeeld [google=Internet sharing adhoc Windows 7]
Verder is dit al menig maal voorbij gekomen dus gaat er een slot op het topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.