Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn spullen kwamen gisteren binnen voor mijn (Broertje) pc, heb hem helemaal in elkaar gebouwd werkt prima alleen mijn videokaart geeft wel signaal af maar op monitor blijf het zwart scherm.
Mijn moederbord ASUS Maximus IV Extreme Republic of Gamers B3 werkt prima vanwege dat ik met RC Connect erin zat van afstand.

Hoe kan dit ? waar kan het aan liggen?
Kabels al gecontroleerd hij geeft wel signaal af anders krijg je no-signal
Heb DVI en HDMI al getest

Foto van mijn broertje game pc:
Afbeeldingslocatie: http://pic.eenontwerper.nl/var/resizes/PC-3-Bouw/IMG_2289.JPG?m=1315750766

Afbeeldingslocatie: http://pic.eenontwerper.nl/var/resizes/PC-3-Bouw/IMG_2293.JPG?m=1315751463

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02:13

ötzi

eclecticus

Als ik naar je onderste foto kijk zou ik zeggen dat je de 8 pins 12V connector niet hebt ingeprikt , dan boot je systeem sowieso niet en blijft je scherm zwart...
Zit rechts van je CPU Fan aansluiting...

[ Voor 34% gewijzigd door ötzi op 11-09-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerdek
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ben het eens met ijscobar, je CPU krijgt geen stroom!(volgens de onderste foto iig)
Die P8(8pins) 12V erin en hij zal het wel doen.

Kennis maakt macht, kennis delen maakt machtige vriendschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:06
Ik zie ook dat je een 4pins Molex mist, die er voor zorgt dat de PCI-E sloten stroom krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02:13

ötzi

eclecticus

Jerdek schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:37:
Ben het eens met ijscobar, je CPU krijgt geen stroom!(volgens de onderste foto iig)
Die P8(8pins) 12V erin en hij zal het wel doen.
Als je kijkt naar de bovenste zie je de zwart/gele 8 pins vanuit z'n voeding ook de kast uitgaan ipv ingaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je wel je CPU van stroom voorzien want dat zie je op de foto dat die geen stroom heeft
Pagina: 1