Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Davinci1991
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-06-2022
Beste medetweakers,

zit met een eigenaardig probleem op mijn ouwe lui hun computer. Zij gebruiken microsoft outlook express 2007 en kregen op een gegeven moment mailtjes 5 keer binnen en constante re-authentication failures.
Heb het geprobeerd te verhelpen en ook nog thunderbird geprobeerd alleen dit was tevergeefs.
Wanneer ik account instel klopt het wachtwoord, maar mailtjes komen niet binnen. Na 5 minuten krijg ik reauthentication failure.
Het is een alice.nl domein, met in.alice.nl als inkomende pop 3 server en out.alice als uitkomende server. Poorten zijn achtereenvolgens 110 en 587, de instellingen zijn goed, daar ben ik vrijwel zeker van. Alice geeft goede support wat betreft serverinstellingen. Avast antivirus detecteert een virus in het zogenaamde Mail schild elke keer als ik outlook express open. Dit is alleen het product van de bron heb ik het idee want het is elke keer als ik outlook open. En elke keer verwijdert hij het virus weer. Ik kan met scannen het virus ook niet vinden -> probleem zit online?
Het raarste is nog dat bij de alice webmail alles keurig binnenkomt. Zonder enig probleem.

Ben erover aan het denken om het wachtwoord te veranderen, maar hiervoor moet ik bellen met de helpdesk dat is dus hetgene wat ik als laatst ga proberen. :P

Mvg, David van der Laan

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 11:05

pistole

Frutter

Wellicht dat Avast het (internet-)verkeer van Outlook per ongeluk Express blokkeert? Misschien kan je daar een uitzondering/exception voor instellen?
offtopic:
wat heeft dit met programming te maken?

[ Voor 15% gewijzigd door pistole op 11-09-2011 16:59 ]

Ik frut, dus ik epibreer

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Gooi avast eens weg en kijk of het probleem opgelost is. Zo niet, zet het weer terug. Stel dat je in totaal meer dan 1 uur bezig denkt te zijn, installeer de computer dan gewoon opnieuw, en zet een backup (alleen de data) terug.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

@Johnkeates je kan ook gewoon het mailschild uitzetten. Da's geen uur, maar 2 seconden.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
PRG >> CSA

On second thought >> BV

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 11-09-2011 17:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Davinci1991
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-06-2022
Bedankt allemaal. Het mailschild was inderdaad het probleem. Blijft raar van thunderbird: daar was geen melding van Avast. Hij doet het in ieder geval weer! Bedankt! En excuses voor verkeerde forum :o
Pagina: 1