Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Download counter bijhouden

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de makkelijkste manier om bij een statische html website het aantal downloads te kunnen bijhouden van bestanden? Momenteel kunnen klanten mijn producten downloaden op mijn website, ook demo's. Ik wil gewoon graag weten hoeveel keer deze demo's gedownload worden.

Alvast bedankt voor de hulp.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:23:
Wat is de makkelijkste manier om bij een statische html website het aantal downloads te kunnen bijhouden van bestanden? Momenteel kunnen klanten mijn producten downloaden op mijn website, ook demo's. Ik wil gewoon graag weten hoeveel keer deze demo's gedownload worden.

Alvast bedankt voor de hulp.
Een log interpreter er overheen gooien...

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je zelf al dingen geprobeerd of uitgezocht? Met statische HTML zal het sowieso niet lukken, HTML is namelijk alléén client-side. Wil je download stats bijhouden, dan zal je een dynamische scripttaal moeten gebruiken, om bijvoorbeeld de logfile uit te lezen of om een teller bij te houden, middels een databaseje.

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 11-09-2011 14:28 ]

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Of je gebruikt een externe statistieken tool, zoals google analytics.

Tijdmachine | Nieuws trends

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:40

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Met de mensen hierboven. Met een beetje eigen inzet moet een simpele download counter makkelijk te vinden zijn. Zoeken kan je best zelf, dit is gewoon een scriptrequest. Lees ook de Quickstart nog eens door.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.