After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Bij mij staat ie erachter.Raven schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:24:
Geen idee of dit een bug is, maar irritant is het wel.
Als ik een bericht op GoT quote door op het quote-icoon te klikken, dan begin ik daarna meestal gelijk met typen. Dit heeft echter geen zin omdat de cursor vóór de quote staat ipv er direct onder.
Klik ik eerst op reageer en scroll dan naar beneden voor het te quoten bericht om daarna pas op quote te klikken, dan verschijnt de cursor wél na de quote.
Kan er op de een of andere manier een aanpassing gemaakt worden waarbij na het klikken op quote de cursor automatisch aan het einde ipv begin van het ge-quote bericht wordt geplaatst?
edit: Bijna 10j terug al gevraagd: Feature request betreft: reply, maar niet gereageerd. Vermoedelijk omdat die niet in LD staat?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 11-09-2011 13:30 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
gewoon nee.
Raven schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:28:
Zowel in FF als Chrome als IE staat ie ervoor hier als ik direct op quote klik ipv eerst op reageer.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verder valt me de laatste tijd nog wat anders mbt quoten, als ik een bericht quote waarin een andere quote staat krijg je op twee of drie extra witregels die verder niet veel toe voegen behalve ruimte innemen:
Mijn tekst
gebruik dan ook gewoon OperaRaven schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:28:
Zowel in FF als Chrome als IE staat ie ervoor hier als ik direct op quote klik ipv eerst op reageer.
Maar het zou in alle browsers dan goed moeten doen
Oscar Wilde
ja, daarin werkt het. (perfect zelfs) Maar het zou inderdaad in elke browser moeten werken.Raven schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:49:
Werkt het dan goed in Opera?
Maar het zou in alle browsers dan goed moeten doen
Oscar Wilde
Intentionally left blank
Oscar Wilde
Renderbugs in browsers oid kun je niet zoveel aan doen, maar dit soort zaken is voor de gebruiker een bug. Waar de oorzaak ligt is dan toch niet zo relevant toch?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Intentionally left blank
The devil is in the details.
We hebben 1) de wens dat de cursor na de quote moet en 2) een lijst met browsers die we ondersteunen. Als het dan niet werkt is het in mijn ogen een bug.
Begrijp me goed, ik kan me prima voorstellen dat het niet voldoende belangrijk is om uberhaupt te fixen, ik werd alleen even getriggerd door de stelling dat het geen bug is
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
-Soms is de post nog net geedit,(FR: kan ajax edits eigenlijk ook oppakken?) en reageer dus op een adere tekst dan je eerst las.
-Lange volledige quotes van een langere post zijn niet handig. Je kunt dan beter de essentie van het stuk waar je op reageert uit de context halen.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Aan de ene kant ligt het inderdaad aan het perspectief; ik reageer als developer van tweakers.net en niet als gebruiker, voor mij is het geen bugP_de_B schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:05:
Maakt inderdaad ook niet uit, maar ik vind het best een interessante discussie. Ik loop regelmatig tegen de verschillen aan van wat een developer als bug bestempeld en een user. Als de use-case is dat de cursor na de quote moet en het werkt niet is het vanuit een gebruikersperspectief niet relevant waar het fout gaat.
We hebben 1) de wens dat de cursor na de quote moet en 2) een lijst met browsers die we ondersteunen. Als het dan niet werkt is het in mijn ogen een bug.
Verder, door het gebruik van het woord 'wens' geef je volgens mij feitelijk ook al aan dat de gebruiker weet dat dit standaard behaviour is van de browser maar dat liever anders zou willen zien. Ook in dat opzicht is het meer een 'improvement request' dan een echte bug
Intentionally left blank