Ik heb ongeveer een half jaar geleden deze headset aangeschaft en was er tot nu toe erg tevreden mee, echter een paar dagen geleden viel het volume van de headset (output niet microfoon input) zeer ver terug tot bijna onhoorbaar zacht. Het probleem is aanwezig zowel bij mijn PC als andere pc's en laptops bij dezelfde headset. Het probleem is wel vaker online gesignaleerd bij deze headset maar nergens kan ik een oplossing hiervoor vinden. Heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn, en of hiervoor een oplossing bestaat?
Ik heb deze headset nu ongeveer net zo lang en ik heb er ook wat problemen mee gehad. Probeer eens bij geluid (dat rare luidsprekertje rechtsonder bij windows 7) op de rechtermuisknop te drukken en dan playback of recording (in het nederlands zullen ze wel anders heten) en dan ga je naar het meest linkse tabblad en dan zie je als het goed is je headset (als die is aangesloten), als je die niet ziet druk dan op de linkermuisknop en klik dan op laat niet aangesloten apparaten ook zien, of zoiets. Daarna moet je even de headset uitschakelen en weer inschakelen en dan zou je probleem mogelijk al verholpen kunnen zijn. Als dat niet werkt, dan kun je proberen de nieuwste versie van de driver te downloaden.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen.
P.S.: Weet jij toevallig nog een goed 5.1 setje voor onder de €100,-?
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen.
P.S.: Weet jij toevallig nog een goed 5.1 setje voor onder de €100,-?
Grillmeister