Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell Latitude E6410 wil niet aan

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:03
Ik heb 3 dagen geleden een nieuwe Dell-laptop binnengekregen, een Dell Latitude E6410. Deze heeft 1 dag goed gewerkt, maar sinds vandaag is er geen leven meer in te krijgen.

De laptop wil niet opstarten en geeft geen enkel teken van leven. Het maakt niet uit of de batterij erin zit of er niet in zit, zelfs met alleen de voeding eraan reageert de laptop niet op de 'aan/uit' knop. Het lijkt wel alsof er op de een of andere manier een kortsluiting in de laptop optreedt, want op het moment dat ik de voeding aansluit gaat direct het lampje op de voeding uit.

Ik heb al geprobeerd om de batterij en de voeding uit de laptop te halen en dan de powerknop 60 seconden in te drukken, om zodoende alle electriciteit die mogelijk nog in de laptop aanwezig is, weg te halen. Maar ook dat heeft niet geholpen.

Omdat ik vermoed dat het een hardware probleem is, neem ik maandag sowieso contact op met de Support afdeling van Dell, maar misschien is er hier iemand die een gouden oplossing heeft voor het probleem.

Wat misschien nog relevante informatie is, is dat er bij de laptop ook een dockingstation is geleverd en dat de laptop het in het dockingstation ook niet doet.

Audentia

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:13
Waarschijnlijk is die gewoon overleden, en kan je inderdaad beter support bellen en hem terug sturen.

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Sowieso een hardwareprobleem ja :) waarschijnlijk een fabrieksfout in het moederbord oid.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:13
En ik weet niet of dit onder DOA valt, maar als het via RMA moet dan ben je hem een beste tijd kwijt, want denk niet ze je een nieuwe sturen onder RMA.

Met een DOA wss wel, of het moet een koop op afstand geval worden.

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Doa is afaik bij Dell als hij binnen 3 dagen stuq gaat.

• Airw0lf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-11 18:16
Ik heb hetzelfde gehad met een E6400.
Was uiteindelijk een defecte adapter die ook de accu leeggetrokken had.

Bij mij was een nieuwe adapter de oplossing... :)

makes it run like clockwork

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:03
Airw0lf schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:25:
Ik heb hetzelfde gehad met een E6400.
Was uiteindelijk een defecte adapter die ook de accu leeggetrokken had.

Bij mij was een nieuwe adapter de oplossing... :)
Ik heb hier 2 adapters liggen, een van het dockingstation en een van de laptop zelf, maar op beide werkt het niet.

Vrees inderdaad dat hij gewoon terug moet naar Dell en dat ze maar een nieuwe opsturen.

Audentia

Verwijderd

E6410? Waarom geen E6420?

Ik denk inderdaad dat hij stuk is. Meestal zit er standaard next-business-day garantie op. Bell dell, en ze komen het de volgende werkdag op locatie fixen.
Pagina: 1