Mijn vader heeft vanmiddag een iPad dock voor zijn iPad 1 gekocht maar op het doosje staat dat het een dock voor de iPad 2 is. Iemand hier ervaring mee want ik wil 'm niet openmaken om 'm te proberen.
Heb je zelf al gezocht met Google? Neem aan dat er op het doosje ook wel staat voor welk product het is.
Dit moet wel lukken ik heb namelijk precies het omgekeerde. Ik heb een iPad2 in een iPad1 dock staan.
De iPad 2 is idd backwards compatible, wat TS wil is forward compatible.CreativeMind schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:38:
Dit moet wel lukken ik heb namelijk precies het omgekeerde. Ik heb een iPad2 in een iPad1 dock staan.
Aangezien de iPad 2 dunner is dan de iPad 1, zou ik zeggen dat het moet passen, al heb je dan gewoon wat speling.
Wat ik me echter afvaag is waarom jouw vader dat niet gewoon gelijk in de winkel vroeg.
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 10-09-2011 15:44 ]
Moet eerlijk toegeven dat het niet echt heel duidelijk op die verpakkingen staat hoor. Maarja altijd navragen is beter. Ik had al een iPad1 met dock voor de 1 maarja de iPad ging stuk en heb toen een 2 ervoor terug gekregen.
EDIT: Overigens ik heb een ipad1 dock ik wil hem wel ruilen met je? Dan heb jij een 1 dock en ik een 2 dock.
EDIT: Overigens ik heb een ipad1 dock ik wil hem wel ruilen met je? Dan heb jij een 1 dock en ik een 2 dock.
[ Voor 20% gewijzigd door NovemberSierra op 10-09-2011 15:52 ]
De iPad 1 past NIET in het Apple iPad 2 Dock, omdat het nieuwe Dock aan de voorkant niet open is zoals die van de iPad 1.
Anders check dit filmpje maar
YouTube: Apple iPad 2 Dock: Review - YouTube
Anders check dit filmpje maar
YouTube: Apple iPad 2 Dock: Review - YouTube
Past niet, heb ik ook gehad, besteld en stond er niet bij of hij voor 1 of 2 was, ook niet opgelet.
Maar gaat dus niet passen, de sleuf is te smal voor de ipad 1.
Maar gaat dus niet passen, de sleuf is te smal voor de ipad 1.
Zucht...
Kan ik bevestigen dat hij niet pas. F ruilen met Creative dus,
there's no tweak without the tweaker
Pagina: 1