U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
gebeurd best vaak met geheugen dat ze stuk zijn.
en weet je zeker dat je het geheugen niet in slot 1 en 3 moet steken voor dual channel?
Channel A: 2 & 4
Channel B: 1 & 3
DDR3_4 --------------
DDR3_2 --------------
DDR3_3 --------------
DDR3_1 --------------
With 2 mem modules we recommend DDR3_1 and DDR3_2 sockets.
De modules zitten dus in 1 & 2
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
ik zou memtest laten draaien meerdere keren opnieuw laten beginnen, en memtest mag geen enkele fout vinden dan moeten ze rma.
http://www.memtest.org/
[ Voor 7% gewijzigd door Goofy1978 op 10-09-2011 13:14 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Cobb op 10-09-2011 13:17 ]
al gok ik op kapot geheugen, al is het vreemd dat ze los wel schijnen te werken
[ Voor 18% gewijzigd door Goofy1978 op 10-09-2011 13:25 ]
En twee modules lijken geen problemen meer te geven...voltages staan op 1,5
Probleem lijkt dus vanzelf opgelost...
Inmiddels heb ik wel W7 geïnstalleerd op de SSD drive (met 1 module), het installeren gaat prima, maar Windows 7 wil niet opstarten.
Dus of het mobo is gaar of de CPU (vanwege de geheugen controller), of kan iets anders deze problemen geven, bijv. de SSD?
[ Voor 51% gewijzigd door Cobb op 11-09-2011 19:56 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Inmiddels niet meer tegen problemen aangelopen, lijkt vanzelf te zijn opgelost...